Tronsn Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MI2000G gi respons!! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 stilig og blankpolert vikret som et pent kabinett da Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 et medlem av de mindre pene Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) E jo litt stilig med sånn blankt panel foran, men det så litt stykt med de strekene som blir laget av dekslene foran brønnene. Nok av 3½"-brønner, men ser ut som om det bare e en 80mm vifte bak, noe som e litt lite synes no eg. Men til gjenjeld ser det ut som om det e vifter foran 3½"-brønnene noe som hjelper på kjøling av HDD, som igjen e positivt Helt greit til den prisen, men finner sikkert noe bedre (om ikke så "stilig"). Endret 20. desember 2004 av PCXray Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Synes den var ganske stygg, men hvorfor bryr du deg om hva vi synes ? Kjøp akkurat det kabinettet du har lyst på selv. Det er du som må leve med det Lenke til kommentar
gogodidi Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 trodde det var en kaffe maskin da jeg først så den.... Lenke til kommentar
arnesef Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 lignet mer på en heis i en litt penere hotellobby, men var jo slettes ikke ille Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) trodde det var en kaffe maskin da jeg først så den.... Hehe, enig. Så ut som en moderne kaffetrakter. Jeg synes personlig kabinettet der så ut som et dass Hadde noen kasta det til meg, hadde jeg kasta det tilbake. Men hvis du kjøper det har jeg noen tips om hva du kan gjøre med det gammle(har ønsket å gjøre dette selv) -Fyll den med sement, og legg den der det er mye folk(feks. på fortauet i centrum.. Kult å se ansikts uttrykket når de skal løfte det med seg :! -Spreng det med dynamitt -Lag hus til eventuelle husdyr Endret 22. desember 2004 av Raphaug Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hmmm kjøkkenPC det neste store? Har jo allerede gamingPC og StuePC. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ser ut som en Espresso maskin Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Likner på den kaffemaskinen vi har på jobb. En sånn Cafèbar 2000 eller noe slikt. Bare at det var litt mer Krom på denne her. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 du vil altså bytte et ødelakt kabinett mot dette ? Hadde jeg ikke gjordt Enkelt og greit : Rimelig styggt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå