Gå til innhold

Verbatim plater på psdata - gode?

^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal være bra saker enda ja. Den prisen der er jo ca halvparten av vår innkjøpspris. :wow:

Ikke enkelt å konkurrere under slike forhold :realmad:

Da må du forhandle frem en bedre deal da :p

Er det så sikkert disse platene er av samme fabrikat da?

I så fall har de enten fått en svært gunstig avtale eller så selger de med sviende tap!

Skulle gjerne sett testresultater fra dette partiet...

Lenke til kommentar

På grunnlag av denne tråden bestilte jeg 30 spindler med Verbatim DVD+R Media 8X 4.7GB Advanzed AZO 25 Pack Spindel Retail - skulle vel bli sånn ca 750 plater. Jeg er i grunnen ganske spent på leveransen (frakt ble 314 kr). Som det fremgår av dette innlegget ang tidligere leveranse av DVD-plater fra PS-DATA har jeg ikke alltid hatt like god grunn til å være helt fornøyd. Men man skal alltid la tvilen komme tiltalte til gode, og jeg har tro på at PS Data denne gang leverer et kvalitetsprodukt. Jeg ser forresten at i skrivende stund er prisen på spindlene satt opp til 186, mens de var 100 blank da jeg bestilte. Besparelsen er altså differansen på 86 kr ganger 30 spindler = 2.580 kr - dette er jo en liten julegave i seg selv!

Endret av MarlboroMannen
Lenke til kommentar
Kanskje de var priset feil så du ikke sparer så mye alikevel - dessuten spare og spare - å bruke mange lapper på skiver er vel ikke å spare.....

Priset feil eller ei - jeg har uansett ordrebekreftelse for 30 spindler a 25 DVD-plater, med pris 100 kr per spindel. Avtalen er inngått, og jeg får følgelig platene til pris som anført i ordrebekreftelse.

Tror faktisk ikke det var feilprising heller, snarere et juletilbud (ref link) som jo skaper blest om webshopen - slik som denne tråden!

Er det noen som har mottatt disse platene og kan fortelle hvilken ID de har? OC Freak, kanskje?

Lenke til kommentar
Heldig for deg som bestilte 30stk. (Hvordan skal du klare å brenne så mange plater egentlig?)

Jeg er manisk opptatt av backup ;) Eller kanskje jeg skal videreselge dem for 150 per spindel? Neida, DVD+R plater får man åpenbart aldri nok av, og ekstra kopier av barnefilmer er et must i et hjem med flere småtroll.

Lenke til kommentar
Er du gal mann?? 30pakker * 100kr = 3000kr i DVD plater :wow:

Ja det er da ikke så ille? Dagens pris er jo 5.580 for samme varen. Noen bruker penger på neonlys, dioder og katoder. Andre svir lett av 5 laken for et skjermkort. Å bruke 3 bob på DVDer synes jeg da vitterlig ikke er så ille. Faktisk inngår denne handelen som en av de mest fornuftige jeg har gjort i år (på hjemmedatafronten, vel og merke). Så får vi håpe det holder til sommeren, da er det sikkert dual layer å få til billig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...