loqron Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Topic sier det meste !!! Jeg har tidligere brukt moviemaker men jeg synes det programmet ikke har så mye muligheter.. Så nå trenger jeg et redigerings program...Som jeg kan laste ned fra internett... jeg har nedlastings programm [DC++] så bare si hvilket dere anbefaler !!! Lenke til kommentar
Tusenkunstner Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har du prøvd Moviemaker II? Lenke til kommentar
loqron Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 ja jeg har testet moviemaker 2 !!! men jeg trenger et annet redigerings program som har litt mer muligheter !! Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Så nå trenger jeg et redigerings program...Som jeg kan laste ned fra internett... De aller fleste redigeringsprogrammer kan lastes ned fra nettet, iallfall for dem som har råd til å betale for dem. Men siden du ikke har råd til å kjøpe noe, er det vanskelig å anbefale noe med flere muligheter enn Moviemaker II. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 eg gidde ikje å bruka alle pengene mine på et jævla redigerings program !!! Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Så nå trenger jeg et redigerings program...Som jeg kan laste ned fra internett...jeg har nedlastings programm [DC++] så bare si hvilket dere anbefaler !!! Det er mulig det er jeg som er treg, men det kunne nesten virke som om du vil ha oss til å bryte #8 i de reglene i har samtykket i å respektere her på forumet. Men jeg misforstår deg vel? Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 om du ikke gidder å bruke penger på det, så kan du vel bruke de på noe annet da? Om du har lyst på data, men ikke gidder å bruke penga dine på det, så går du vel ikke å stjeler en ?? Det finnes masse gratis videoredigering.. Om du har linux får du en premier-klone helt gratis Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 eg gidde ikje å bruka alle pengene mine på et jævla redigerings program !!! Vel, amatører flest klarer seg med redigeringsprogrammer til godt under tusenlappen. Så du behøver sikkert ikke bruke ALLE pengene dine. Ellers burde du kanskje vurdere å skaffe deg en annen hobby hvis du ikke synes videoredigering/produksjon er verdt å bruke penger på. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 http://www.avid.com/freedv/index.asp men det høres ut som om personen spør etter et program personen ønsker å laste ned en piratkopi av. Lenke til kommentar
chma Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Folk skjønner bare ikke at det ligger litt jobb bak ett solid og stabilt redigeringsprogram. Avanserte og stabile programmer er blitt BILLIG de siste årene, var hos videoutstyr for å kjøpe software, som jeg fikk se og høre, funksjoner og stabiliet du i dag får for rundt 5k er noe man aldri drømme om for et par år siden. Har du ikke råd til software til rundt tusenlappen har du ikke råd til pc heller... Ja, jeg har betalt for all software på pcen utenom Windows Xp og office som jeg har tilgang på gratis(lovlig ja, gjennom fattern). Selvfølgelig virker det fjernt for noen at man skal betale mer for software enn pc..man skjønner ikke hvorfor før man skjønner hvor mye arbeid som ligger bak. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Folk skjønner bare ikke at det ligger litt jobb bak ett solid og stabilt redigeringsprogram. Avanserte og stabile programmer er blitt BILLIG de siste årene, var hos videoutstyr for å kjøpe software, som jeg fikk se og høre, funksjoner og stabiliet du i dag får for rundt 5k er noe man aldri drømme om for et par år siden. Har du ikke råd til software til rundt tusenlappen har du ikke råd til pc heller... Ja, jeg har betalt for all software på pcen utenom Windows Xp og office som jeg har tilgang på gratis(lovlig ja, gjennom fattern). Selvfølgelig virker det fjernt for noen at man skal betale mer for software enn pc..man skjønner ikke hvorfor før man skjønner hvor mye arbeid som ligger bak. Jeg vil heller kjøpe meg et koponent til pc'en enn å kjøpe et redigerings program.. Men jeg lastet ned pinnacle studio 8 er dette bra ?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Som andre har nevnt: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden stenges, advarsel utdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg