Gladideg Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er så mye negativt ute å går mot diverse nettbutikker, at jeg jammen må skrive om den gode servicen Komplett bistod med når HDD'n slutta og virke. Det er ca. 2 år siden, men jeg føler for at positive erfaringer aldri bør gå i glemmeboka. Det hele startet med min IBM Deskstar 40GB (GXP70?) som sluttet og virke fordi jeg var ekstremt voldelig mot den til tider (noen kjenner vel igjen denne dritt HDD'en...) Problemet lå i kretskortet på HDD'n, da de fleste IDE pins'a var bøyd, borte og knekt. Den begynte å bli gammel, og ingen netbutikker solgte denne lengre. Av ren fortvilelse henvendte jeg meg til butikken hvor jeg kjøpte denne (komplett.no) og fortalte om problemet med disken hvor ALLE DE VIKTIGE filene mine oppholdt seg hadde tatt kvelden. Jeg ble satt over til en hyggelig kar på service avdelingen, som fortalte meg om de mulighetene jeg hadde for å få gjennopprettet filene. Mulighetene var svært få, og ekstremt kostbare. Gjennoppretting av data hos SIBA var veeeeeldig dyrt (oppimot en 10'000 kr) Tilfeldigvis - så kom den hyggelige karen i service avdelingen - til å tenke på arbeids maskinen sin i Komplett.no lokalet, da denne inneholdt en prikk lik harddisk, med nøyaktig samme kretskort. Av ren godhet tok han til orde og sa at den kunne jeg få til en veldig billig penge. Det eneste han skulle gjøre før han demonterte og sendte av gårde var å formatere etc. *Gledesutbrudd* !!! Og 3 dager senere lå harddisken på det lokale postkontoret. Jeg demonterte kreskortene fra hver sin HDD og koblet til maskinen... Vips, så var alle filene på plass igjen ! Det er min eneste "skikkelige" positive erfaring med komplett, utenom den vanlige gode servicen de yter. Håper andre nettbutikker leser dette og bruker dette som et utgangspunkt når de prater med fortvilte kunder! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Genialt! Meget bra av komplett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå