Anborn Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg går med tanker om å lage et nytt kabinett med bongkjøler. Liker ikke tanken på å ha en ekstra, rund og stygg sak stående ved siden av maskina. Jeg lurer litt på bruk av materialer. Hadde i grunn tenkt å bruke tre, men i kjøletårnet er jeg usikker. Har lest noe her på forumet om en spray som lager et vanntett lag av en eller annen form. Aluminium vil kanskje gjøre sitt til at dampen kan kondensere inni kjøletårnet og man oppnår mindre vesketap. Noen som har noen tanker eller erfaringer som kan hjelpe meg litt? Anborn Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Vel vis du ikke vil ha en "rund stygg sak" ved siden av kabinettet så tror jeg du burde droppe bongkjøler.. Fordi en bongkjøler kjøler ned vannet ved at det fordamper osv osv.. Ikke så smart og ha det inni kabinettet vis det var det du tenkte på.. Dessuten kan den runde stygge Saken bli ganske tøff vis du legger litt arbeid i det.. Eks.plexi og en kald katode gjør susen.. Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 jeg ville fåreslå en aluminium,kobber eller sølv bong. det kan bli for dyrt med sølv eller kobber, men aluminium er vel greit.(tips: bongen behøver ikke være rund) Lenke til kommentar
Anborn Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Skal jo selvfølgelig ha all hardware i en adskilt del og selve kjøleren i en annen uten noen form for luft eller vannlekasje mellom disse. Skal dampen inn til hardwaren må den ut av kabinettet først og da kommer den aldri inn igjen. Tanken bak prosjektet er at det skal være helt lydløst og samtidig gi god kjøleeffekt. Noen som vet noe om denne sprayen??? Anborn Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Vel en del bong kjølere utskiller så mye som 1L vann i timen så spørsmålet er da om luftfuktigheten rund bongkjøleren blir såpass stor at dette kan være skadelig for pc(fins mange veier inn i en pc)... Og dette med og montere den på siden/innvendig er vel ikke riktig pent det heller... Men men de er nå min mening, vis du surfer litt rundt på.. Link følger i senere melding må finne ut hvor jeg så det du er på jakt etter:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå