Cryptic Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ok... Jeg vet dere leser denne typen tråder ofte. Men jeg trenger litt "pro" hjelp Jeg skal oppgradere PC'n min... får ett Asus HK og topic. Newcastle AMD eller "Vanlig" AMD? Vilken er best? ___________________________________________________________________ HK: Asus (Bestemt det her siden jeg ikke trenger PCI-E) PS! Vil ikke ha deres mening! dere skal ha peiling! (f.eks lest mye om det) Mvh Cryptic Lenke til kommentar
sixx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 De ser jo helt lik ut på spesifikasjnene...så jeg tror nok de er veldig lik.... Men jeg har aldri hørt om "newcastle" utgaven da... hehe.....jeg ville gått for standard utgaven da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Velg den du kaller vanlig (Winchester) den bruker vel mindre strøm og blir ikke like varm ,den klokker vist hakket bedre også om du er heldig . Lenke til kommentar
Cryptic Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 så du mener jeg burde velge AMD 64 3500+ isteden for AMD 64 XP3500+ ? jeg er litt skeptisk på det der XP køddet når det jelder AMD 64 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Jepp ,begge er A64 3500 ,men den siste er den nye utgaven som heter (Winchester) Du kan jo lese litt her da . http://www.hothardware.com/viewarticle.cfm...cleid=613&cid=1 Endret 20. desember 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Cryptic Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Jaok, Tnx Jeg var bare litt usikker siden det stod XP fremmfor 3500+ Lenke til kommentar
Cryptic Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Ok, jeg har lest litt nå her og der. Fab location: •_AMD's Fab 30 wafer fabrication facility in Dresden, Germany Process Technology: •_.13 micron SOI (silicon-on-insulator) - Newcastle •_.09 micron SOI (silicon-on-insulator) - Winchester Die Size: •_Newcastle Core - 144mm2 •_Winchester - 84mm2 Transistor count: •_Newcastle Core - Approximately - 68.5 million •_Winchester Core - Approximately - 68.5 million Nominal Voltage: •_1.50v (Newcastle) •_1.40v (Winchester) Alt dette... f.eks Nominal Voltage: på Newcastle er bedre en den på Winchester? Er ikke CPU Geek som fleste av HW.no folka (Komplimang) ;D Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ok, jeg har lest litt nå her og der. Fab location: •_AMD's Fab 30 wafer fabrication facility in Dresden, Germany Process Technology: •_.13 micron SOI (silicon-on-insulator) - Newcastle •_.09 micron SOI (silicon-on-insulator) - Winchester Die Size: •_Newcastle Core - 144mm2 •_Winchester - 84mm2 Transistor count: •_Newcastle Core - Approximately - 68.5 million •_Winchester Core - Approximately - 68.5 million Nominal Voltage: •_1.50v (Newcastle) •_1.40v (Winchester) Alt dette... f.eks Nominal Voltage: på Newcastle er bedre en den på Winchester? Er ikke CPU Geek som fleste av HW.no folka (Komplimang) ;D Alt er jo bedre på Winchester ,tror du missforstår litt her . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå