SumSar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har en Sony Ericsson p900 som jeg er kjempefornøyd med, men jeg har et lite problem: Når noen sender en fil til meg over Blåtann/IrDA så kan de sende uten at jeg trenger å godta det. Det vil si at de kan sende masse rart til meg uten at jeg vet det. Veldig irriterende. Noen som har råd? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 *Bump* Ingen som vet? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Har akkuratt ikke P900 men må vel være inne på Bluetooth innstillingene. Se på "enheter/koblinger" eller noe sånt, der vil du "finne" vennene dine, sjekk om de er angitt som autorisert? Isåfall hvis de er det må du angi dem som uautorisert. Når noen sender deg fil over IR må du ikke godkjenne det for å få filen overført til din mob.... Håper dette hjalp deg. Edit: Eller rett og slett les brukermanualen s.148 Endret 21. desember 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå