Gå til innhold

Forumets uoffisielle trommetråd

cwerner

Anbefalte innlegg

*bump*

Er Camber(Sabian) symbalene bra?

De er veldig billige iallefall !

EDIT: Lurer også på om dere vet om noen andre billige butikker som sender/er i Norge..?

Kanskje brukt butikk eller noe? De fleste folka på ebay sender ikke til Norge :(

Endret av e321
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.finn.no

www.musikkweb.no

Vet man kan finne brukt utstyr der.

Camber cymbalene vet jeg ingenting om.

Men jeg kjøpte nettop to Zildjian A custom cymbaler som jeg er veldig fornøyd med :D

Men når man skal kjøpe cymbaler så lønner det seg å gå til en trommebutikk og prøve et par stykker. Sånn at du kan høre hvilkne du liker mest

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar

finn ja! den var ikke dum ;)

En siste ting(maser og maser vet dere);

EDIT:

Sånne dobble pedaler.. Reagerer begge når du trykker ned den venstre eller bare en av de?

Altså er det en pedal for hver "pinne", eller er en for begge liksom?

Endret av e321
Lenke til kommentar

får prøve å få litt liv igjen her da :p

Etter å ha rota litt i arkivet så fant jeg en slags demo som vi tok opp for leeenge siden, som jeg tenkte jeg skulle dele med dere.

Nå, før dere hører så er det viktig at dere vet dette:

1. jeg hadde bare spilt trommer omtrent to måneder når dette ble tatt opp..så jeg hadde(har) ikke noe særlig med kunnskaper :p

2. Det er basstromme med der, men av en eller annen grunn så kommer den aldri med i opptakene

3. Dette var før jeg hadde kjøpt noe særlig med utstyr til trommesettet. Så det er standard cymbaler og trommeskinn. Som dere sikkert vet så suger de.

4. Dette er bare en kort jam, og den endelig sangen blir nok ikke sånn..fordi som dere hører så er det litt grøt.

Sånn, da kan dere få lov til å høre :p

Demo

Man får kanskje ikke hørt så veldig på mine utrolige trommekunskaper her akkurat, men det får komme senere :p

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
Denne tråden burde blitt sticky :D

Hadde vært kult det ja :D Må man kontakte en admin? eller må man bare vente til en admin tilfeldigvis ser posten og bestemmer seg for å gjøre den til sticky? :p

jaja..

Har et opptak av en times jamming som jeg skal gå igjennom snart :roll:

han hadde peil på trommer hvertfall :ohmy:

Lenke til kommentar
Nytt opptak fra øving i går, prøvde åkopiere "A Change Of Seasons" (Drem Theater), er ikke hele, orka ikke ta alt ;)

Ikke 100% feilfritt, men det beste opptaket jeg fikk tatt etter utallig prøving og feiling med mikrofoner/mikser-innst. Så får ta det med en klype salt :D

A Change Of Seasons

Hoho! Det er noe av det sprekeste jeg har hørt på lenge!

Det må jeg virkelig si.

Du husker kanskje ikke meg? Vi øvde sammen ett par ganger i sommer, vi. Du har virkelig forbedret deg på dobbeltpedal siden sist gang jeg hørte deg! Dæven, det var faen meg bra!

Nå ble jeg rett og slett imponert!

Lenke til kommentar
@Hylo: Klart jeg husker deg! :)

Takk for hyggelig respons, skal få til bedre opptak enn det der, men var det beste jeg fikk til med bra lyd. ;)

Off topic; Har du skaffa deg band, hvis ikke så kan jeg kanskje ha en jobb til deg, hvis du er interessert, da.

Ontopic; Kan du ikke prøve hele låta? Det hadde vært KONGE!

Eventuelt prøve en Opeth låt? Det hadde vært heftig!

Lenke til kommentar
Nytt opptak fra øving i går, prøvde åkopiere "A Change Of Seasons" (Drem Theater), er ikke hele, orka ikke ta alt ;)

Ikke 100% feilfritt, men det beste opptaket jeg fikk tatt etter utallig prøving og feiling med mikrofoner/mikser-innst. Så får ta det med en klype salt :D

A Change Of Seasons

:w00t: wow!

Har ikke ord :cry:

Var jo dritbra dette jo !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...