Jarmo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 http://www.6pack.no/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) www.hw.no www.skrekkfilm.com www.ctrlaltdel-online.com www.megatokyo.com www.narutomania.com (Hver Torsdag) Edit: Til tider www.screammagazine.com Endret 20. desember 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mitt forum Hw.no's forum ja, ellers svipper jeg bare innom mange sider. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) paradoxia.org ------------ Daglig: - Her - Norsk Webforum (forum) - Andy Budd (blogg) - justwatchthesky.com (blogg) - Stylegala.com (webutvikling/inspirasjon) - Komplett.no (drømmer meg bort litt) - Dagbladet.no (nyheter må man lese) Ofte besøkt: - Unrealized.org (webutvikling) - misinterpreted.net (blogg) - Herlig.net (blogg) - acopy.org (blogg) - fulu.auruminteractive.com (blogg) - blog.sparklingblue.net (blogg) Endret 20. desember 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) www.hardware.no www.amobil.no www.itavisen.no www.ign.com www.imdb.com www.penny-arcade.com www.vg.no www.db.no www.aftenposten.no Endret 20. desember 2004 av Carl M Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 forum.hardware.no gamer.no ape-republikken.com (nede) ape-republikken.com/apetinget (forum) vg.no Lenke til kommentar
Irons Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 www.bit-tech.net / forums.bit-tech.net www.hardocp.com / hardforums.com www.hardware.no / forum.hardware.no www.userfriendly.org www.penny-arcade.com http://www.illwillpress.com/ Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hardware + søstersider Tomshardware Bit-tech Xtremesystems Itavisen Vg Dagbladet Aftenposten Google Gmail Fronter (skole greier) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 I tillegg til en rekke andre sider, så "henger" jeg på: DaC Ogrish Hardware.no RPG Codex Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er du å vennen min! I'm not your friend! Whatever! Du er uansett min "venn". Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hw.no nettvverket wow-eu.com Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hardware nettverket GTbicycles TVK QXL Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg er i alle fall innom disse nærmest daglig: HW.no (med forum) Gamer.no VG.no BT.no Ellers blir det litt hit og dit. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 daglig besøk til: vg.no db.no hw.no gamer.no ikke daglig, men ofte: battle.net imdb.com bilforumet.net dawnofmyth.net Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) hardware og søstersider catchgamer xtremesystems bit-tech futuremark the******bay FoCo Endret 29. desember 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Da begynner vi: Konstant: VG (Vgd - forum) Gamer.no (Forum der også du) CAL - Beste tegneserie ewah? Catch-gamer Hattrick Disse sjekkes da, ikke henger Nesc.nu World of monkey island Wlclan.net forum Alltid Hattrick! Så husker jeg ikke flere akkurat nå Lenke til kommentar
GTS Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) www.gitarnorge.com www.hardware.no www.musikkweb.no - Annonsene www.vg.no www.vai.com www.jemsite.com www.gdg.no Endret 29. desember 2004 av GTS Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 www.hw.no www.brickshelf.com www.dagbladet.no www.google.com www.3dgameman.com - genial side www.microplex.no www.imdb.com finns sikkert noen flere, kommer ikke på noen Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 http://www.freakforum.nu/forum/ Norsk FreakForum http://forum.hardware.no Hw.no Det er værtfall forumene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå