Phoenix_90 Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Den msn`en klikka. Prøv å legge til [email protected] så snakkes vi der Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg la deg til der ca 10min etter innlegget men jeg har fortsatt ikke snakket med deg. Er du helt seriøs når det gjelder clanen? For jeg gidder ikke å sløse tiden min på "morro clanen" din hvis ikke du tar det seriøst nok til å starte den engang! Lenke til kommentar
Phoenix_90 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) De som vil være med i klanen kan legge meg til på msn. Har fått fikset den første adressen nå. Endret 2. januar 2005 av Phoenix_90 Lenke til kommentar
zaico Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har dere eget forum, irc kanal, server osv.? Lenke til kommentar
Phoenix_90 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Har dere eget forum, irc kanal, server osv.? nei Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Forresten, vil ikke være med likevel. Har funnet en annen klan. Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 EDIT: Nord... Er ikke du for opptatt med å spille WoW? aldri spilt WoW, jeg.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 heaheahea Vi har også startet morroklan, spiller mot dere når dere er klare? Lenke til kommentar
csboy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) slettet Endret 6. januar 2005 av csboy Lenke til kommentar
Phoenix_90 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 heaheahea Vi har også startet morroklan, spiller mot dere når dere er klare? Legg meg til på msn da [email protected] så kan vi avtale tidspunkt og slikt. Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 kunne veldig gjerne tenke meg en morro klan!! er litt god!! har en del fler kills enn deaths!! har ikke vært med i noen klan før. men det gjør vel ikke no?? og sist men ikke minst jeg kan oppføre meg pent Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 jeg blir med msn: [email protected] ps: vi burde kanskje bruke xfire mer info: www.xfire.com har dere web-side ?? jeg kan og lage web sider fks: her er min vietcong klan: www.freewebs.com/clan_bravo Lenke til kommentar
Phoenix_90 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 kunne veldig gjerne tenke meg en morro klan!! er litt god!! har en del fler kills enn deaths!! har ikke vært med i noen klan før. men det gjør vel ikke no?? og sist men ikke minst jeg kan oppføre meg pent Legg meg til på msn da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå