RolfB Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Blir innspilte dvd plater ødelagt/uleselige av å bli oppbevart i en spindel oppåhverandre?? Hva er beste oppbevaringsmetoden?? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Beste oppbevaring: Mørkt slik at lys ikke slipper inn på platen og temperert rundt 20 grader. Tror ikke å ha de på spindel er noe problem da det er en liten ring innerst som gjør at det er litt luft mellom hver plate. Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Okay ! Jeg lurte fordi jeg har noen plater som ikke virker lenger og de har ligget på en spindel.Men de er av typen memorex som jo ikke er de beste platene?? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Okay ! Jeg lurte fordi jeg har noen plater som ikke virker lenger og de har ligget på en spindel.Men de er av typen memorex som jo ikke er de beste platene?? Memorex bruker minst 4 forskjellige produsenter - alt fra bra til dårlig. Kommer også mye ann på om du har en god eller dårlig CD-Brenner så klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå