Kenneth Dammyr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvis netshop satt det sammen og testa det så er vel dette deres ansvar? Skjønte ikke helt; var det du eller maskina som hylte? Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Var nok pc`en så hylte først kom det 1 langt pip, følgt av 3 veldig kjappe etter hverandre. det skal betyr skjermkort problemer. så seinare har den gått over til å pipe hvert 4 sekund som skal bety ram. fatter ikke at den kan ver ødelagt når de skal teste den før de sender den til meg ! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ALDRI finn på å kjøp TwinMOS. ALDRI. Har hatt feil 2 ganger på rad med TwinMOS, så det kjøper jeg aldri igjen. Fra nå av blir det bare OCZ/Corsair. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Fikk netshop til å sette sammen pcen min, og fikk akkurat samme problem som 2peewee hadde. Hos meg var det skjermkortet smo ikke hadde stått godt nok i, agp-locken var åren. Kortet ble defekt, og jeg fikk nytt. Det smarteste du gjør er å ringe netshop. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Regner med at du har snakka med netshop. Har du prøvd med et annet skjermkort da? Og sjekka at det som er det sitter ordentlig i. Endret 22. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå