ChroniX Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei, jeg har nettopp kjøpt en SE 630 med Telenor ring kontant i julepresang. Jeg har fra før av et Chess abonnement jeg ønsker å benytte på denne telefonen. Er jeg da nødt for å låse opp denne telefonen, eller fungerer det greit med mitt Chess SIM kort? I og med at Chess opererer med Telenor sitt nett. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Den må låses opp, og tar jeg ikke feil må det gjøres med datakabel og sw Lenke til kommentar
ChroniX Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 er du helt sikker på dette, eller finnes det andre enklere metoder å gjøre dette på? Har lest at det går an å sende tlf til viss folk som utfører såkalt "unlock", men er litt skeptisk til å sende fra meg en ny tlf...vet jo aldri hvem som sitter i andre enden... Noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Om du skal gjøre det selv, så trenger du en såkalt terminator dongle. Om andre skal gjøre det for deg, så koster det 500,- om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
CDG Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ta å sjekk http://www.mumien.se/ De er ikke så gale på pris og har vært en del i media så jeg går ut ifra at de er seriøse. OBS! Jeg har ikke sendt inn noen mobiler til dem selv og kan derfor ikke garantere dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå