Jørnan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Har instalert oggplay, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få sanger inn på den. Er det noen som kan hjelpe meg? Takker på forskudd Endret 21. desember 2004 av jornan Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Blåtann, IR eller datakabel..... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 *Dragon* skrev: Blåtann, IR eller datakabel..... Det er greit nok, men hva legger jeg sangen(e) i? Legger jeg de i den vanlige mp3 mappen (audio) ligger de på telefonen, og ikke på oggplay. Hvordan får jeg de inn dit? Må jeg legge de inn på telefonen først? Lenke til kommentar
operaman Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) sanger i oggplay skal legges i e:\ogg. og for å se filene må du velge "scan for new files" under options. Endret 22. desember 2004 av operaman Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 operaman skrev: sanger i oggplay skal legges i e:\ogg.og for å se filene må du velge "scan for new files" under options. Takk. Men det finnes jo ingen e disk på telefonen! Bare a c d og z. Skal jeg legge den under d:\ogg (om den finnes)? Lenke til kommentar
operaman Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) e:\ er på min sx1 din mobil har kanskje en annen bokstav legg den på mmc stasjonen din Endret 22. desember 2004 av operaman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå