Pålarn Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei.. Hvilke ratt og pedaler er bra? Må være med sånn force feedback.. Finnes det med gir og clutch eller bare med gir.. Gi meg en link om du vet noen bra! Skal være til data.. PÅL MARTIN.. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Logitech Driving Force Pro Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Logitech MOMO Racing Force Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Hei.. Jeg søkte på Logitech Driving Force Pro på google og fant dette: Ser at det er orntlig giring og clutch! Hvor får jeg kjøpt det? Passer det til Data? Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Gæææh! Lag bildet litt mindre da, herper hele forumet på den skjermen her Anyway, det pedalsettet er fra Act-Labs og den girstikke ser mistenkelig ut som deres stikke også. Uheldigvis, så selger ikke Act-Labs utstyr som dette lenger. Men hvis du er heldig, så kan det vel hende at du får tak i noe brukt på eBay. Act-Labs selger fremdeles deler så du kan reparere ødelagt/utslitt utstyr. www.act-labs.com Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Logitech MOMO er jeg meget fornøyd meg. Etter egen erfaring hold deg unna Thrustmaster, brodern har F-1 rattet deres, og det funker elendig på alle spill. Det samme er det med driveren deres, må laste ned egene drivere for hvert spill, og disse funker fortsatt ikke tilfredstillende. Er ikke morsomt at ett ratt til over 1000,-. Momo er strålende, med girspak. Blir rett og slett sliten av Force Feedbacken der, fordi den er ganske sterk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå