le_state Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Tjo Nerder og Nerdiner... Har et veldig pussig problem her, har akkurat stappa alt hardwaren min i et nytt kabinett. "MEN" bios nekter jeg mener "NEKTER" cd romma mine, den får strøm og pakka. "MEN" den nekter, forsatt og finne cd romma... ........ Endret 20. desember 2004 av le_state Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har du prøvd å gjøre noen instillger i bios, har du plassert jumperen riktig? Lenke til kommentar
le_state Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Jumperen er på plass, om jeg ikke tar feil den er jo plasert som den skal være... Men asso det med Biosen er en annen sak. Noe spesiellt jeg må stille på, for at den skal klare og finne cd romma i biosen i det hele tatt??!?! Lenke til kommentar
arcen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Prøvd og bytte om IDE-kabelen?? Lenke til kommentar
le_state Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Ja første jeg gjorde, funket ikke.. Ingen som vet ??! Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Prøv å forhandle med hovudkortet og kom fram til eit komplimang dere begge kan akseptere. Kva viss du fjerner floppy eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jeg skjønner ikke problemstillingen din engang. Kan du formulere deg litt mer presis? "MEN" bios nekter jeg mener "NEKTER" cd romma mine, den får strøm og pakka. "MEN" den nekter, forsatt og finne cd romma... WTF betyr det? Endret 21. desember 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
le_state Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Asso pointe mitt er at "BIOS" Finner ikke "CD-ROMMA" mine Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvilket hovedkort gjelder det? Hvilke hardisker og cd/dvd rommer har du koblet til? Prøvd å sette alle jumperen på alle diskene på cable select? På mitt IC7-MAX så kan jeg ikke koble noe på ide kanal 1 hvis jeg bruker s-ata kanal 1. Da må jeg sette ide disker på ide kanal 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå