Gå til innhold

Stille volt på ram via Jumpere på SD7-533 ??

Anbefalte innlegg

Vet noen om dette er muligt? Jeg vil gjerne ha mulighet for å stille volten på rammen,noe jeg ikke kan pr i dag pga jeg kjører den eldste biosen hvor jeg kan stille cpu helt opp til 2.2 vcore :grin: og Hvis jeg oppgrader mister jeg denne muligheten,Derfor lurer jeg på om noen vet om det er muligt å stille Volten på rammen Fra Hovedkortet??

Eventuelt en "hacked" bios version?

Jeg vet om "Pin Wrapping" på cpu,men orker ikke å mekke dette :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke mulig å stille spenningen på minnet på det hovedkortet v.h.a. jumpere. Det var heller ikke mulig å stille dette i biosen. Jeg kjenner ikke til at det er kommet en bios som tillater justering av minnespenningen, noe som er trist da dette er savnet på det hovedkortet.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg Byggern,Savner flere Divideere til å still pci og agp hastigheten.

Men syntes jeg har hørt om en "hacked" version 77 eller noe slikt,Kan godt være jeg tar feil,men det hadde jo vært litt kjekt med en slik version! :smile:

får vel lete litt rundt på de forskjellige forumene :grin:

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går ann og flashe Abit SD7-533 med en TH7 Bios,disse har vel Pci fix og mulighet for å stille volten på rammen,Noen som har prøvd dette,eller VET at det ikke går,eventuelt hva er det verste som kan skje??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...