KingThor Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Sitter med en Razor DB, musen fungerte helt fint å levde opp til idealet. Helt til den fikk en stygg uvane til å plutselig falle ut.... Lyset går og den slutter å reagere.... eneste måte å fikse det på er å ta ut å inn USB. Men den faller ut bare oftere å oftere. Er det at USBèn gir for lite strøm ut ? eller er det en annen løsning ? PS! hvis det er en enkel løsning som jeg burde ha visst, spar på sarkasmen Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Lastet ner den nye driveren på razerzone og fremtiden virker lys Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har du utført den musetweaken som så mange har gjort nå om dagen ? Jeg "drepte" samtlige USB porter på min stasjonære med den hvertfall. Begynte og hoppe ut slik din gjør nå og etter en tid med slikt så var samtlige USB porter døde. Brukte 500hz tweaken... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har du utført den musetweaken som så mange har gjort nå om dagen ? Jeg "drepte" samtlige USB porter på min stasjonære med den hvertfall. Begynte og hoppe ut slik din gjør nå og etter en tid med slikt så var samtlige USB porter døde. Brukte 500hz tweaken... Hadde vel vært greit å gi oss en link da Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg har min på 500hz jeg og. Eneste ganger den ikke funker er noen ganger når jeg skrur på pcen, men det har jeg hørt folk som ikke har forandra USB portene har opplevd også... :? Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Skulle akkuratt til å innstallere den tweaken, men så leste jeg om et par som hadde dårlige opplevelser med denne. Så jeg prøvde heller den gode gamle oppdatere driveren (som jeg kanskje skulle gjort med en gang), og den har virket siden USB portene døde ? Er de det eneste som har gått ? Hvis det er det, prøv å reinnstaller hovedkort drivere (evt. reinnstaller hele dataen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå