bengh Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du kjører ikke Norton AV ? Hadde samme problem at bufferet gikk i bånn samt stor harddisk aktivitet. Prøv først å disable "online" virusskanning. Blir det bedre da har du samme problem som jeg hadde. Har kast ut Norton. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Vet ikke om jeg det har... har norton 2004 pro.... men om det du nevner er med i pakka der vet jeg ikke.. Men som brannmur bruker jeg zonealarm... Lenke til kommentar
cbr1100xx Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ja ja ser lyset brent 4stk plater på 8x uten feil nå.... Hva gjorde du for å fixe problemet? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Bruker selv nvidia sine IDE drivere. Funker helt fint med min DVD brenner. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Det jeg har gjort er og oppdatere firmwarne, men det hjalp ikke noe.... Også har jeg bytta ut til den nyeste nero, men om det er det vet jeg ikke.. men kompisen min som hadde samme brenner osv bytta også ut neroen og da virka det hos han og, og han oppdaterte ikke firmwaren så regner med det var den da... Har ikke hatt en feilbrening siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå