Chasseur Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Hele poenget med denne tråden, er å sjekke hvor mye en enhet tar av en annen enhet. Så poster man resultatet. eks:-Principes vs Hastati Kills: 21 Tap: 43 Seier/Tap: Tap Oppgraderinger: 0 --- Regler: * Det skal være på Very Hard * British Flatlands (eller noe sånt) --- Høres greia fin ut? Noen som kan tenke seg å hjelpe til? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Tenker du på at man tar et custom game, med to units? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe...skulle gjærne ha slengt meg på her....Bare synd at tolmodigheten min ikke helt er enig....:/ Hadde aldri hatt tolmodighet til å gå ut å inn av et spill bare for å teste tusen forskjellige unit typer mot hverandre.... Men andre er jo seff velkomne til og prøve... Blir artig å se... Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Chosen axmen mot urban cohort... ganske jevnt egentlig Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 urban cohort mot spartan spydfolk... tror det døde litt mange cohorts, for dem tok en pause midt i slaget bare stod å så på at dem ble spydet ned... Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Pontus sine hester viste seg å utklassere de armenske... Kan ikke litt fler prøve slikt? Endret 24. desember 2004 av AmmO Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Hvordan tar jeg screenshot? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Trykk print screen knappen over num pad-et ditt, oppe til høgre på tastaturet ditt... Og det lagres i Rome: TOtal war mappa Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Trykk print screen knappen over num pad-et ditt, oppe til høgre på tastaturet ditt...Og det lagres i Rome: TOtal war mappa Det e nu bare bull!! Kommer ikke no screnshot i RTW mappa mi når jeg trykker print screen!! Må lime det inn i paint å lagre det derifra for å få et bilde! Eller har du en annen smaert løsning?? Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 last ned Fraps fra www.download.com Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Må virkelik beklage at jeg ikke har vært helt med på denne tråden, men imorgen har jeg planer om å teste alle de romerske enhetene mot spartan hoplites! gleder meg. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Trykk print screen knappen over num pad-et ditt, oppe til høgre på tastaturet ditt...Og det lagres i Rome: TOtal war mappa Det e nu bare bull!! Kommer ikke no screnshot i RTW mappa mi når jeg trykker print screen!! Må lime det inn i paint å lagre det derifra for å få et bilde! Eller har du en annen smaert løsning?? ligger i ei mappe som kalles "tgas". Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Ja men hvordan får du sett bildene??? Ligger jo bare tga filer der... Prøvde å rename de t bmp å jpg men det funka ikke!! Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Få tak i Adobe Photoshop eller liknande program, det funker iallefall på min pc. Funker og i Paint shop Pro 7. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Ja men hvordan får du sett bildene??? Ligger jo bare tga filer der...Prøvde å rename de t bmp å jpg men det funka ikke!! Man kan ikke bare rename f.eks screenshot1.tga til f.eks screenshot1.jpg, ved å forandre filnavnet. Du må nok bruke en form for et redigeringsprogram eller en bilde konverterer. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Urban Cohort vs Bull wariors begge gikk head on og rakk og kaste en salve vær med spyd. UC ble slakte til gangs, så jeg gidder ikke skrive opp resultatet. tenkte bare jeg skulle legge ved en film om at elefanter er mulige å slå med phalanx. Enjoy Elefant_slakt.rpy Endret 1. januar 2005 av Imposter Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Ja men hvordan får du sett bildene??? Ligger jo bare tga filer der...Prøvde å rename de t bmp å jpg men det funka ikke!! ACDSee (bruker 3.5 selv, fordi det er mere "stripped") Endret 3. januar 2005 av Munch Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Er det eit program der eg kan sjå Rome-replays i, utan å gå inn i spellet? Eller kan folk her på forumet legge dei ut i mpg(kanskje litt stort?), avi, eller liknande? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Er det noen som har prøvd forrester warband mot pharoas bowmen, begge fullt oppgardert? Jeg prøvde, og det var (Overaskende) Pharoas bowmen som vant. De fikk inn de første skuddene og vant og hadde ca 60 igjen. Warbandet Routa ikke kjempa til siste mann, men tapte så det sang... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) 1x Urban Cohort vs 2x Legionary Cohort. Endret 15. januar 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå