GoldlaXiE Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har bestilt den nå, skal være levert innen 7. januar Bestilte fra MPX.no! Kvifor bestilte du der når du får den opp mot 1000,- billigare andre plassar? :!: Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Bestilte andre ting derfra også, så regnet på at det lønte seg og bestille alt fra mpx.no Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nå vil jeg si at hvilken type panel en lcd skjerm har er viktigere enn hvor stor millisekunds responstid (MS) den har med tanke på spill. Ettersom jeg har fått en preken om akkurat dette selv, betyr da MS hastigheten skjermen bruker fra sort til hvitt og kontra. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11695&side=1 Her har du en skjerm med oppgitt responstid på 25ms, noe som her da har lite å si på kvaliteten i spill. Jeg siterer; "Etter noen spinnville runder i både Unreal Tournament og Tribes Vengeance, er vi overbevist. Vi har aldri før sett en skjerm med oppgitt responstid på 25 ms klare seg så bra som denne gjør. For sikkerhets skyld tok vi en ekstra kikk i manualen for å få bekreftet at det virkelig er et 25 ms panel." Forøvrig virker dette som en knall skjerm, kanskje litt over budsjettet desverre da men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå