Gå til innhold

Vurderer å selge utstyr... Riktig pris?

Anbefalte innlegg

Heisann..

Vurderer å selge Hk, cpu og minne som jeg har idag. Har allerede bestillt nytt siden en av nettbutikkene hadde en fin-fin pakke i kalenderen sin idag. :D

Det jeg har nå er: Msi K8T NEO-FISR2 Hovedkort, A64 3000+ cpu (2GHz, 512 KB l2) og en TwinMos 512 MB Rambrikke.

Tenkte å legge det ut for salg for ca. 2000 kr. Hva mener dere?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
regn ut 40% av nypris så er du der :)

Mange er villige til å betale opp mot "nypris" (nypris= prisen for komponentene på salgstidspunktet.) Tror 2000 kroner er en akseptabel pris.

(Selger du det på QXL er faktisk folk villige til å betale over nypris :nei::nei: )

Lenke til kommentar
regn ut 40% av nypris så er du der :)

Mange er villige til å betale opp mot "nypris" (nypris= prisen for komponentene på salgstidspunktet.) Tror 2000 kroner er en akseptabel pris.

(Selger du det på QXL er faktisk folk villige til å betale over nypris :nei::nei: )

Et visst verditap er det jo alltid, men så mye som 60% er vel litt drøyt? :dontgetit: Det er jo ikke snakk om mekanisk slitasje på slikt utstyr heller. (Ihvertfall ikke av nevneverdig mengde)

Er klar over at det er ganske lett å ta seg overbetalt for data-deler, men jeg er ikke interessert i å svindle folk heller. Det er derfor jeg spør her, for å være sikker på å ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Heisann..

Vurderer å selge Hk, cpu og minne som jeg har idag. Har allerede bestillt nytt siden en av nettbutikkene hadde en fin-fin pakke i kalenderen sin idag. :D

Det jeg har nå er: Msi K8T NEO-FISR2 Hovedkort, A64 3000+ cpu (2GHz, 512 KB l2) og en TwinMos 512 MB Rambrikke.

Tenkte å legge det ut for salg for ca. 2000 kr. Hva mener dere?

Har du solgt utstyret ennå eller? Er int i ny cpu og hk..Er den cpu'n din klokka?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...