_HKH_ Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 www.powertabs.net finnes link på siden til powertab-software. Synes personlig at powertabs er mye mer oversiktlig og bedre enn guitar pro. i tillegg er det gratis. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Det som er flott med guitar pro 5 er jo at du også kan konvertere tabene om til noter hvis du er mer vant til det. Men det er mye lettere å finne notepad-tabs en guitarpro-tabs. Mysongbook.com har en god del nedetid, ihvertfall på dagtid, men hvis du går innpå guitarpros offisielle side så finner du flere sider med tabs. guitarpro trenger jo ikke å koste penger heller da Endret 20. desember 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Nei, du har vel rett, men jeg tror jeg holder meg til power tabs jeg. Det fungerte meget bra, og jeg fant alt jeg var ute etter: neste så mange tabs at det er vanskelig å velge Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 fant ut at jeg hadde litt over 76 000 guitarpro sanger jeg menmen, sikkert kjekt å ha Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Det som er flott med guitar pro 5 guitar pro 5? det har jeg ikke hørt om... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 5 er det nyeste...ikke noe stor forskjell, men noen tabs støtter kun 5'ern Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 hvor får man tak i guitar pro 5? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) tviler på at det ha kommet men, les her Eneste man finner om gp5 omtrent Endret 21. desember 2004 av jokkakim Lenke til kommentar
icer Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Metallica - Nothing else mathers kan godt spilles på halvakustisk, ihvertfall den jeg har prøvd, finfin lyd... Bare begynd med tabs med en gang, etter hvert vil du se kombinasjonene fortere og begynne å bruke "grep" på det som skal spilles istedenfor å bare flytte fingrene som du sikkert gjør i begynnelsen, eks om det står: 000232 vil du se at det er en D og 032010 er en C osv..... Andre sider du finner tabs på er Ultimate Guitar Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 22. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 sjekket guitar-pro.com og der sto det ingenting om versjon 5... Men uansett, om det kommer snart, så gleder jeg meg. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 22. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 Metallica - Nothing else mathers kan godt spilles på halvakustisk, ihvertfall den jeg har prøvd, finfin lyd... I studio er den spilt inn med halvakkustisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå