Daehli Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Finnes det noe sted hvor man kan finne noter til diverse sanger? Jeg leter spesiellt etter litt rolige sanger på gitar. Jeg har søkt litt rundt og jeg fant litt av hvert: blant annet steder jeg kunne kjøpe noter osv. men det finnes vel mye som ligger ute gratis? De to sangene jeg så etter for øyeblikket var: REM -Everrybody hurts, og Extreme - More than words. Jeg har funnet noen sanger jeg har lett etter, etter intens søking; men det er ikke alt jeg finner- så jeg bare lurte på om det finnes noen slags databaser med noter e.l. God Jul. Mvh. Morten Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) REM - everybody hurts og Extreme - More than words. mxtabs.net (innlegg nummer 100 ) Endret 20. desember 2004 av jokkakim Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 REM - everybody hurts og Extreme - More than words. mxtabs.net (innlegg nummer 100 ) ahh... takk Lenke til kommentar
sixx Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 det der er vel ikke noter akkurat da...tablatur.... noter på internett har vel en elelr annen form for kopieringsrett...tror ikke det er lov å legge ut noter på nettet jeg... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Få tak i Guitar Pro 4, så kan du laste ned gratis fra www.mysongbook.com Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Få tak i Guitar Pro 4, så kan du laste ned gratis fra www.mysongbook.com Det bruker jeg. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg formoder at jeg må betale for guitar pro 4? Hmm, hva har man ikke **rat virksomhet til? Er det bra program eller - er det verd å betale for det? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Lær deg å spille med tabs, så er det bare å google i vei. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 ja, jeg prøvde meg på Metalica - Nothing else mathers (m/tabs) Jeg vet ikke helt om det er meningen å spille den på halv-akustisk, eller? Uansett, de slidene gjør litt vondt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Spilles vel i stor grad på akustisk, ja. Slidene gjør mindre vondt etter at du har spilt en stund. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Spilles vel i stor grad på akustisk, ja. Slidene gjør mindre vondt etter at du har spilt en stund. får da ikke vondt av det uanset da. ikke vis man har gitarfingre som meg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) TAKK FOR INFORMASJONEN. Endret 20. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 ikke no problem. men "Dasset" jeg synes du burde kjøpe/laste ned demo av guitar pro, det er mye enklere å lære seg ting da, ikke minst morsomere. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 ikke no problem. men "Dasset" jeg synes du burde kjøpe/laste ned demo av guitar pro, det er mye enklere å lære seg ting da, ikke minst morsomere. ja, jeg har lastet det ned, men den siden med tabs er jo helt i stå Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 hæ? er det bare jeg som ikke skjønner hva du mener nå? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Ikke for å forvirre deg enda mer, liksom, men spør du meg er disse tabprogrammene søppel, utrolig uoversiktelig. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Ikke for å forvirre deg enda mer, liksom, men spør du meg er disse tabprogrammene søppel, utrolig uoversiktelig. har du i det heletatt prøvd guitarpro4 ? er 100 ganger så overskiktelig som de "notisblokk tabbene" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Ja, det har jeg. Og nei, jeg er ikke enig. Hehe. Liker best å skrive ut "notisblokktabbene", eventuelt kjøpe skikkelige tabs. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 jaja, smaken er som baken Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) her den bruker jeg veldig ofte..Og metaltabs.com da Enig med HalTan. Disse tab`s programenne er bare styr..Bedre og lese det i notisblokk ja Endret 20. desember 2004 av Blax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå