snoopafella Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 sympthom of the universe (black sabbath tror jeg) gamle sepultura gjorde en cover av den som er bedre enn originalen. (Jeg klarer hovedmelodien og kan seriøst ikke spille gitar) Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tror nok Rammstein kan være et godt tips i starten ja, har veldig mye enkle sanger på stort sett alle instrumentene, eksempler; Sonne, Ich Will, Links 1234 osv. Trenger ikke være ekstremt god for å spille de, men er kanskje litt verre å ta vokalen om ikke du kan tysk nokså flytende Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Tror nok Rammstein kan være et godt tips i starten ja, har veldig mye enkle sanger på stort sett alle instrumentene, eksempler; Sonne, Ich Will, Links 1234 osv. Trenger ikke være ekstremt god for å spille de, men er kanskje litt verre å ta vokalen om ikke du kan tysk nokså flytende bare og ta litt *mumle, mumle* Alle kan america refrenget, prøv den ! EDIT: Teksten kan du jo finne i coveret da Endret 21. desember 2004 av e321 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Deep Purple - Smoke On The Water Den er bra til band ja!!! hehe....verdens kuleste riff... Ellers så kan dere prøve Satyricon- fuel for hatered(litt vanskelig å gjøre akkurat som Frost på trommer da...) Litt vanskelig ja Lenke til kommentar
icer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Wonderwall er jo fin da... Spørs hvilken sjanger dere spiller, vi spiller alt mulig egentlig, her er noen: Whiskey in the jar Wonderwall Wherever you will go Kryptonite Tears in Heaven Behind Blue Eyes Don't Cry Sweet Home Alabama Weddings off Var vel innom Sweet Child of Mine også såvidt Ja dette var noen av de vi spilte idag, har gullfisk hukommelse så jeg kommer ikke på flere i farta.... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nirvana - Lake of Fire Enkel, men kul sang som jeg driver å lærer meg utenatt for tiden Lenke til kommentar
PoW Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nirvana - Smells like Teen spirit The Craneberries - Zombie Metallica - The Unforgiven Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 en annen sang dere kan prøve (som jeg også holder på med nå) er Metallica - Orion, vet ikke helt hvordan den er på gitar, men den er hvertfall ikke så altfor vanskelig på trommer Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ville nok ikke anbefalt å starte med Orion... Selv om den ikke er så altfor vanskelig på trommer, skal du være rimelig dreven på gitar og bass for å få den noenlunde lik originalen. Men fra Black Album er det nok endel låter det kan være verdt å kikke på i oppstarts-fasen... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Takker for svar allesammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå