ronndi Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ok, har svart på en del julekalendere og julekonkurranser, og resultatet begynner å vise seg: Ikke i form av premier nei, men masse virus og dritt i postkassa! God jul og godt nytt år Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hørt om reserve epostadresse til spam? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tviler på at det er en sammenheng, for jeg bruker min "seriøse" adresse hos de anerkjente webshop`ene og har slett ikke opplevd dette problemet. Men jeg antar at hvis www.uber1337haxxorwarez.kræsjesyourpc.virusirævva.com har julekonkurranse og man deltar der er det ikke lurt å legge igjen en mailadresse... Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Men jeg antar at hvis www.uber1337haxxorwarez.kræsjesyourpc.virusirævva.com har julekonkurranse og man deltar der er det ikke lurt å legge igjen en mailadresse... :!: :!: Du tar livet av meg Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tviler på at det er en sammenheng, for jeg bruker min "seriøse" adresse hos de anerkjente webshop`ene og har slett ikke opplevd dette problemet. Men jeg antar at hvis www.uber1337haxxorwarez.kræsjesyourpc.virusirævva.com har julekonkurranse og man deltar der er det ikke lurt å legge igjen en mailadresse... hihihhi :!: :!: Lenke til kommentar
radivx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ok, har svart på en del julekalendere og julekonkurranser, og resultatet begynner å vise seg: Ikke i form av premier nei, men masse virus og dritt i postkassa! God jul og godt nytt år eneste "spammet" jeg har merket er komplett sin "takk for at du deltok mail". Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 eneste "spammet" jeg har merket er komplett sin "takk for at du deltok mail". ... som har gått meg på nervene i hele desember! Men hvis jeg vinner plasmaskjermen så er det jo verdt det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå