nord Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 heisann, nå er saken det at en av tastene på musen ikke lengre reagerer som den skal, kan faktiskt sitte å trykke flere ganger før høyre tasten fungerer. da denne musen ( Intelli exp. 4 ) er en såkalt "performance/gaming" mus så synes jeg at den bør fungere bedre etter et år i bruk. er dette en garantisak? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tja.. Det høres ut som en reklamasjonssak (eller garanti om MS gir garanti og den fortsatt gjelder og den har gode nok vilkår) Men det kommer jo også an på om musa er slitt og herjet med. Hvis det er slitasjeskade så er det ikke en reklamasjonssak og trolig ikke garantisak heller. Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Tja.. Det høres ut som en reklamasjonssak (eller garanti om MS gir garanti og den fortsatt gjelder og den har gode nok vilkår) Men det kommer jo også an på om musa er slitt og herjet med. Hvis det er slitasjeskade så er det ikke en reklamasjonssak og trolig ikke garantisak heller. mye mulig det er en sliteskade da musen er som sagt godt brukt. Lenke til kommentar
Pp-Vlad^ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det jeg gjorde med min var: Jeg åpnet den, letet etter problemet(måtte jo trykke veldig hardt for at den skulle reagere)... så bøyde jeg bare noe nedi der=) hehe;P jeg orket ikke sende den inn, ville nok ikke klart meg uten ei mus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå