War Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) jeg har akkuratt sprengt en port i en elv med noe jern fra en heisekran. 200meter bort har jeg drept 60folk , skutt ned ett hellikopter. deretter skal jeg fortsette i en elv i 5km,,med ett hellekopter flygene over hode. som skyter konstant. 1 hve gjorde dere der? 2 jeg har forlatt båten forøengeseden. 3 må jeg ha båten der, må jeg spille hele spillet på nytt da? for load game er bare noen hakk til bake, ikke så langt som der båten er og en ting til. i alle spill som far cry,bf og hl2 osv etter å ha runnet spillet vil jeg bruke noen cheats i singelplayer. gå rundt ,leke med våpen men jeg klarer aldri å bruke en eneste kode finner ikke ~ knappen ,ingen skrivemeny i spillene,,kanskje i battlefield Endret 20. desember 2004 av War Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=328714 Finner sikkert svar der. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 3 må jeg ha båten der, må jeg spille hele spillet på nytt da? for load game er bare noen hakk til bake, ikke så langt som der båten er og en ting til. i alle spill som far cry,bf og hl2 osv etter å ha runnet spillet vil jeg bruke noen cheats i singelplayer. gå rundt ,leke med våpen men jeg klarer aldri å bruke en eneste kode finner ikke ~ knappen ,ingen skrivemeny i spillene,,kanskje i battlefield Du må(bør) bruke båten helt til du ikke kan bruke den mere, ellers kommer det til å ta flere århundrer å gjøre det ferdig (tror det e noen steder du MÅ ha båten også). For å få console i HL2, høyreklikker du på HL2 i Play Games også Properties. Der går du på Launch Options og skriver: -console For å kunne trykke på |(~) for å få opp console, må du lage en ny autocfg(eller noe sånn) Var en guide her et eller annet sted (fant den ikke akkurat no) Lenke til kommentar
War Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) siden jeg ikke er noen dataprogramerer kanskje jeg bare skal spille hele spillet på nytt For å få console i HL2, høyreklikker du på HL2 i Play Games jeg har heller ingen mappe med play games EDIT fant play games nå.. prøver vidre Endret 20. desember 2004 av War Lenke til kommentar
TDK Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Når du får opp konsollen kan du spawne en ny båt med en kode. Først skriver du: sv_cheats 1 Trykk enter og så skriver du: Impulse 82 (Husker ikke om det er 82, men hvis du prøver allt fra nr 75 og til 90 så kommer den etterhvert... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå