Stingher Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har nå jobbet med flash et par timer, enkelte menyelementer funker ikke, kommer etterhvert. Men trenger litt feedback først. Se bort ifra innhold og menyelementer foreløpig. Klikk her Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Harry tittel (hater "effekter" i tittelen på en side) AA på brødtekst, få bort Litt rar fargecombo, prøv gjerne med en mer gul oransjfarge og en lysere gråfarge Liker ikke lyder på websider, selv om de kommer når man trykker på knapper. Mao. få bort lyden som kommer når man velger i menyen. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det første som slo meg var at den lyden var irriterende. Burde være opp til brukerne om de vil høre lyd på websider eller ikke. I det minste demp den en del For det andre så syns jeg heller ikke at fargene var helt tilpassa. Tenker spesielt på orangen som på en måte 'skriker' ut litt. Menyen var alt for liten, og jeg måtte myse for å lese noe som helst. Prøv å få til en skikkelig mouseover effekt som. Mener ikke masse lyd og bevegelse, men en som tydelig viser hva du har markert. Ellers var det et greit design. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Syns lyden var OK jeg. Bruker man flash, så bruker man flash. Sett gjerne inn en mute-knapp tho', slik at de som ikke liker det kan slå av. Som lokaltog nevnte; "effekter" i tittelen er bare teit Teksten ble litt over-antialiasert, så lesbarheten er ikke på topp Kunne tenkt meg noe :hover-effekter i menyen Oransje + hvitt/lys-grått = fet fargekombo, men det var noe feil med oransje bakgrunn i innholdsboksen :\ Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 > For liten skrift > Grå og oransje passer litt dårlig sammen > Prøv med null padding og null margin på body elementet > Hater å ikke kunne dra over teksten. Men det er bare meg, sikkert > Litt lysere grå i bakgrunnen? Blir litt tungt. > Utnytt venstre del av siden bedre. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ang. lyd på websider. master volum @ max winamp @ 1% headset lyd burde være av som standard. Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Synes dette var ganske så flott! Liker godt minimalistiske sider, som samtidig har pen grafikk og god stil. Er ikke særlig dreven i flash sjøl, men synes nå dette var pent! En ting: kanskje gjøre brødteksten BITTELITT lysere? (Tredje gangen jeg skriver dette i dag ) Og dette med lyden: Synes det er litt unødvendig. Burde hvertfall være mulighet for brukeren å velge, og av som default . Lenke til kommentar
PoW Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 > Hater å ikke kunne dra over teksten. Men det er bare meg, sikkert Litt OT: Nope. Det var noe av det første jeg lå merke til Siden er (slik som jeg ser den nå, vet ikke om du har endret på den siden første innlegg) veldig bra. Fargekombinasjonen er kanskje litt rar? -PoW Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tilkoblingen ble avvist? Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Serveren er nede for øyeblikket. Har dessverre ikke oversikt over når den evt kan komme opp igjen. Har siden på en server til en kamerat av meg. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 ...men nå er den oppe igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå