Anonymisert Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) hei jeg er leder for clanen -=[DeS]=- DarkSide Elite Soldiers på Soldiers of fortune 2 jeg over tok clanen i ruiner etter å ha vært medlem fra den startet (Den begynne å komme seg på beina igjen nå) jeg og den andre lederen syntes ikke at navnet på clanen er så veldig bra og håper at noen av dere har et eller helst flere gode forslag. vi er også glade om dere legger in forslag til "tag" i samme poste om det er noen som ikke vet hva en "tag" er så er det det ikone i bruker foran navnene våre eks. " -=[DeS]=- " som er den vi bruker nå. På forhånd takk. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Om det er noen ivrige sof2 spillere der uten som ennå ikke har greid å skaffe seg en clan har jeg noen lesige plasser ennå :!: jeg skal kjøpe server rett over jul Endret 20. desember 2004 av Ak103 Lenke til kommentar
Anonymisert Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 dette gikk jo bra Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Men of Valor. Og taggen § Valor § * nick Lenke til kommentar
Imho Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Dangerous noobs? Mitt gamle clan, tag noobs`nicket Endret 21. desember 2004 av Imho Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Incredible Inc. Impressive indeed ix2 - Navn bla bla bla bx3'nick eller noe sånt .. eler Noobs'r'us Lenke til kommentar
rakfisk Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 GirL PoWaH! -=:+;[G.P];+:=- Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ikke vits med fullt av rare tegn foran navnet, ser bare dumt ut. Lenke til kommentar
blinkeh Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Synes refused er et bra klan navn :o [R]Nick eller bare refused nick. hater klaner som har alle ,mulige tegn å tagen. [*-=D4RK~K1LL3RZ=-*] etc Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ikke vits med fullt av rare tegn foran navnet, ser bare dumt ut. I navnet også. Hater alt som stinker H4Xx()r. Når det gjelder klanens navn, så kan det jo være en del å hente i militære ordlister: http://www.combat.ws/S4/MILTERMS/INDEX.HTM Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 rl.nick, rl -> real life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå