TST Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Hei, er det interesse for å dele opp seksjonene i dette forumet på en annen og kanskje bedre måte? Det begynner å bli litt postinger her nå, og for å gjøre det lettere for folk å manøvrere seg rundt kan det være lurt å opprette litt bedre kategorier innen for spill. Er det aktuelt å ha egen konsoll kategori f.eks? Fyr løs med ideer og forslag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 syns selv oppdelinga er bra. er vel bare flere folk som må få øynene opp for dette fantastiske forumet? ;D og konkurransene?? ;D Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Ja! Enig at det nå kanskje er på tide å dele forumet opp enda litt mer. Begynner å bli en del postinger rundt om kring... HappyRay home.enter.vg/netstation [ Denne Melding var redigert av: HappyRay på 2001-11-14 11:02 ] Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Jeg synes at oppdeling av forumet er en dårlig ide. Å skille ut konsoll hadde dog vært bra, men hva gjør konsollpostinger på et PCforum uansett? Det er viktig at vi ikke blir for rigide i kategorisering, for det fører bare til at vi går glipp av postinger som ville vært interresante for oss, men som ble postet i feil del. Det er bedre å ha et par postinger som er noe offtopic, i steden for at vi går glipp av en haug postinger fordi de er fordelt på obskure forum. Vi må heller ikke glemme at det tar lenger tid å sjekke nyheter på forumene hvis vi må gå igjennom en horde underforum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 enig med macintosh. klarer meg fint med 3 deler jeg sjekker ofte. da går det mye fortere enn hardware.no sine forum som ofte tar meg timer. syns det var greit med disse 3 delene jeg! konsoll. generellt. hjelp. tilbehør. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. november 2001 Forfatter Del Skrevet 14. november 2001 Selv om Gamer.no i dag ikke dekker konsoll redaksjonellt pga mangel på ressurser, ser jeg at det er tråder som omhandler det enmet. Og i fremtiden har vi jo planer om å bevege oss litt inn på det området også, men jeg personlig blir nok aldri noe stor fan av konsoll i og med at PC alltid vil være bedre. Helt enig i at for mange kategorier er en uting, og hadde ikke noe stor trang til å utvide. Ønsker egentlig bare å høre hva andre mener om saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå