Sviska Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det har nå blitt sagt at det nye Zelda spillet som kommer til GameCube kommer til å hete Zelda:the Reins of Sorrow.Det er ikke sikkert at dette er sant,men jeg tror på det KA Monthly recently had the chance to sit down with Nintendo producer/director Eiji Aonuma, who discussed with us some interesting details concerning the forthcoming Zelda title for the Gamecube. The game, a sequel to 2003's smash hit The Wind Waker, will feature a new Link, one "whose personality thrives on his emotions." The game is also said to be more character-driven, with "Link having a deeper and introspective personality," one that reflects "the sheer magnitude of his determination and sense of solitude." Gameplay elements were also discussed: "The game will feature an even larger world than the previous titles, so exploration will be the key." To traverse this vast land, Link will now have to set up camp and rely on a magical item: the reins of sorrow. "Link's new friend is a horse named Poseidon, whom he saves from drowning in a flood caused by a terrible storm. On Poseidon's back are the magical bridles, the reins of sorrow, which allow him to transform into various beings." Some 'beings' mentioned were an eagle and a wolf. More details on The Reins of Sorrow will be reported as soon as they come in. Expect a summer 2005 release for the Gamecube. Ja der har dere det.Søk på google eller noe sånt og så kommer det opp en del Zelda sider. Det har også blitt sagt at det skal hete Zelda:Ride of Melansholy,men dette har jeg ikke info om... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er veldig suspekt, siden det er uker siden dette først ble raportert, og ingen av de store spillsidene har bekreftet det. Lenke til kommentar
Sviska Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har nå netopp hørt fra en noe tvilsom kar at han kjenner en som jobber i Nintendo som har sagt at spillet kommer til å hete the Final Battles Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tittelen høres sannsynlig ut, veldig i stil med de tidligere titlene. Gleder meg til E3 messen! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Reigns of Sorrow hørtes sannsynelig ut ja, men jeg venter med å tro på noe til Nintendo sier det selv. Noe jeg håper ikke blir altfor lenge til. "Final Battle" skal det iallefall ikke hete, det fulgte jo ikke Zelda-sjangeren noe i det hele tatt. Og det er heller ingenting som er mye final med Zelda-serien Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det var god-info det! Hørtes bra ut, og helt i stil med de tidligere zelda spillen Lenke til kommentar
levilord Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jepp, en typisk zelda- tittel. men, samme hva tittelen er skal jeg kjøpe spillet Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Haha ... true!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå