Powerade Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg bestilte et par ting på Netshop.no her i forige uke, men de gikk akkurat tom for skjermkortet jeg bestilte. De ville ikke få dette inn igjen før etter jul, men siden skjerm kortet mitt har tatt kveld ville jeg jo helst ha hatt dette til jul. Så jeg sente Netshop.no en mail og lurte på om det i det hele tatt var mulig at de fikk inn kortet eller et lignende så jeg fikk det til jul. De svarte meget raskt med at de ikke fikk det inn til jul men jeg kunne få et 6600GT til samme pris i stedet. Dette takk et jeg jo selvsagt ja til. Dette er nok en av få nethoper som virkelig har en god juleånd. GOD JUL Netshop.no og alle på forumet! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvilket skjermkort bestilte du i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) 9800 har kun et GeForce 3 Deluxe så je fant ut jeg kunne oppgradere litt før jeg går over til SLI løsning neste år Endret 20. desember 2004 av Powerade Lenke til kommentar
Sabotage Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hehe, koselig da! var selv oppom netshop sitt lager idag for å hente min nec 1770nx og i tillegg fikk jeg en......her kommer det..... Lion king size med god jul klistermerke med på kjøpet! Den smakte helt herlig samtidig som jeg koste meg ned den nye skjermen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kun en ting å si: Netshop vet å beholde på kundene sine... Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jepp! Fikk også Lion med på kjøpet av en HD Kudos til netshop.no fordi de tar godt vare på kundene sine Lenke til kommentar
JuB Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Fikk ingenting ekstra jeg, men får se hvor raske dem er når jeg skal ha en retur sak med dem.. Har en defekt WD s-ata disk som kom i posten får et par dager siden.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Var å hentet DVD-Brenner og mus, naturligvis fra Netshop. Nå sitter jeg og koser meg med en King Size Lion. Netshop Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Fikk ikkeno da jeg bestilte mp3-spiller, skjønt det var noen mnd siden da... Velvel, kan da kjøpe min egen Lion. Har forresten spis Stratos i dag, så jeg klarer meg en stund. Og så har vi jo både pepperkaker, julebrus og det som verre er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå