Thomas J.L Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg ble spurt om å ha et veddemål så sa jeg ja. Veddemålet gikk ut på at jeg skulle drikke 2 liter sjokolade melk på 10 min. (Dette trodde jeg skulle gå lett. Jeg var på det første minutte jeg hadde sikker drukket under halvparten av den første kartongen,jeg begynte å bli kvalm osv. Men til slutt ble jeg så kvalm at jeg ikke klarte mer Så var det bare å innse at jeg hadde tapt. Så var det noe som såklart måtte skjer. De sa at de skulle nappe øyenbrynene mine.(Jeg ville egentlig ikke dette, men jeg holder ord.) Så startet de Det svei noe sjukt Så det var min dag i dag. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) EID!!! :laugh: Haha seriøst vedda du bort øyenbrynene dine! Ahaaaaahhh! Endret 20. desember 2004 av Laman Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 ikke alt da Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bilder! Gi oss bilder! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva var det du skulle vinne hvis du klarte det? Som Laman sa: Vi vil se bilder Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Noe av det råeste jeg har hørt! :!: ...øyenbryna!!! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 I alle dager? 2liter sjokomelk hadde gått på 1 minutt her Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Var sjokomelken tilfeldigvis fra Lidl? (I så forklarer det en hel del) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har lovet meg selv å aldri skrive dette, men nå bare må jeg... EID!!!11oneone Seriøst. Sjokomelk er egentlig melk, vettu. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva hadde du fått om du hadde klart det? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dette er fra en compo på et LAN. Jeg antar at det var noe av samme arten.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bilde!! Bilde!! Bilde!! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) har dessverre ikke bilde (har ikke mulighet for å ta heller ahr ikke kamera ) men det er faen meg tungt å drikke 2 l sjokolade melk , man blir fort kvalm. å du me det bilde av den compon, det var ikke fullt så mye som kom ut edit : vist jeg hadde klarte hadde jeg fått 12 cola flasker Endret 20. desember 2004 av wolfenkill Lenke til kommentar
Gef Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ingen som du kjenner som har kamera på mobil? This thread is worthless without pics! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Ingen som du kjenner som har kamera på mobil? This thread is worthless without pics! jo jeg har kamera på mobilen, men har ikke bluetooth adapter Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 har dessverre ikke bilde (har ikke mulighet for å ta heller ahr ikke kamera )men det er faen meg tungt å drikke 2 l sjokolade melk , man blir fort kvalm. å du me det bilde av den compon, det var ikke fullt så mye som kom ut edit : vist jeg hadde klarte hadde jeg fått 12 cola flasker Pingle, sjokolademelk herjer! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ingen som du kjenner som har kamera på mobil? This thread is worthless without pics! jo jeg har kamera på mobilen, men har ikke bluetooth adapter Send bilde som MMS til mail da... Ikke kom med flere unnskyldninger. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 har dessverre ikke bilde (har ikke mulighet for å ta heller ahr ikke kamera )men det er faen meg tungt å drikke 2 l sjokolade melk , man blir fort kvalm. å du me det bilde av den compon, det var ikke fullt så mye som kom ut edit : vist jeg hadde klarte hadde jeg fått 12 cola flasker Pingle, sjokolademelk herjer! hehe. Når man pemper sjokolade melk fort å lenge, så blir det bare kvalmt selv om det er godt å drikke små slurker men ikke masse Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) skal prøve å sende den med mobilen til mail. tror ikke det blir til og funke, mailken på mobilen funker ikke. (har se t610 elendig bildekvalitet) Endret 20. desember 2004 av wolfenkill Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 skal prøve å sende den med mobilen til mail.tror ikke det blir til og funke, mailken på mobilen funker ikke. (har se t610 elendig bildekvalitet) Send MMS til mailadresse. Ikke mail fra telefonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå