barkindog Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Bestillte meg en Logitech MX700 hos Netshop for noen dager siden da de var billigst da jeg bestillte. Da jeg åpnet pakken som kom i posten i dag lå det en stor sjokolade og julehilsen fra Netshop sammen med varen. Flott service av Netshop !! Blir ikke siste gangen jeg handler hos dem Endret 20. desember 2004 av barkindog Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skal det ikke mer til for å glede deg? Jeg tror du hadde fått det samme av mange andre Nettbutikker Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Slike små gester som løfter Netshop over andre webshoper.. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva har giveaways med service å gjøre egentlig? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva har giveaways med service å gjøre egentlig? Giveaways har ingen ting med service å gjøre, men man blir da i mye bedre stemmning når man pakker opp de nye delene OG kan spise sjokolade samtidig Jeg synest det er en hyggelig ting å gjøre like før jul. Det er ikke alle webshops som hadde giddet det.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Slike små gester som løfter Netshop over andre webshoper.. nå er det ikke bare netshop som gjør dette, og er ganske sikker på at de ikke var de som startet dette. Microplex var veldig tidlig ute med å gjøre dette vet jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Microplex var veldig tidlig ute med å gjøre dette vet jeg. Jeg har da faktisk blitt ganske lie de lommeradioene nå.. Ja, det var muligens de som startet det med å gi ut "presanger" sammen med pc-stash, men det er da grenser for hvor mange lommeradioer man trenger Uansett så ville bare trådstarter fortelle at han/hun er fornøyd, og nå vet vi andre at netshop sender ut sjokkis-nisser til folket før jul... Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg fikk ingen lommeradio, bare en bitteliten godtepose, men den smakte extra godt Lenke til kommentar
EvilDick Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har ikke tall på hvor mange radioer jeg har kastet.. :!: Du kunne hintet om det på søndag Martin så kunne du fått noen.. hehe Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 pøh dem tar med sjokoladen for å fete deg opp.. så du ikke lenger tørr å gå ute blant folk.. Når dem har oppnåd det så vil kunden ikke gå noen andre steder enn dataen og siden det vil bli en så stor del av den kundens liv så vil kunden kjøpe mere hardware av dem! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Likte bedre dei mjuke dropsene frå Microplex Var liksom høgdepunktet når eg bestillte der. Vil heller ha sjokolade enn Radio! Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg kjøpte et sett med logitech høytalere der nettopp for 350kr. Jeg fikk ingen sjokolade Lenke til kommentar
alsvik Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er sant at det ikke er bare Netshop som deler ut små "gaver" Netshop gir sjokolade hele året Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har ikke tall på hvor mange radioer jeg har kastet.. :!: Du kunne hintet om det på søndag Martin så kunne du fått noen.. hehe Jeg var opptatt med å ligge i fosterstilling store deler av søndagen.. Sorry for off-topic'en. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 bestilte data hele pakka for 3-4 månder siden,og fikk med drops :!: fra netshop :!: Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Sjokoladen og dropsen har faktisk noe for seg. Da jeg skulle bestille nytt HK, Cpu og Ram i mai, stod det mellom Komplett og Netshop. Da jeg leste all den gode omtalen Netshop hadde fått og om dropsen havnet valget på dem. Fikk ikke no drops den gangen (fikk ingenting), men de to seneste bestillingene mine har bringt drops. edit: fikk jo tingene mine Endret 20. desember 2004 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
radivx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Slike små gester som løfter Netshop over andre webshoper.. nå er det ikke bare netshop som gjør dette, og er ganske sikker på at de ikke var de som startet dette. Microplex var veldig tidlig ute med å gjøre dette vet jeg. microplex ja... Fikk en liten pakke hasbro vingummi denne gangen. de pleide å gi en drops. Netshop er litt mer gavmilde. Gir sjokolade om vintern og dropseske om sommern. Kan legge til at jeg fikk en prosessor i stedet for nettverkskort av dem. En trist selger ringte meg etter en uke og ville ha den tilbake. (naturlig nok så var jeg for snill til å krangle på det). Fikk en pakke med nettverkskortet, en returlapp for CPU OG 10 pakker drops Ikke like deilig som en prosessor da... men allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå