Haraldson Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Fikk 4.91 i snitt i år, og må si meg godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Går 10. ugs, fikk 56,5 poeng i år. Det øker nok litt til sommeren, har ihvertfall fått høre at jeg har 6 i musikk og kanskje noe i norsk /eng. muntlig. Skal inn på Elvebakken på Medie/Komm neste år (bor i oslo), der det er ca. 50 poeng for å komme inn. Så det går Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tja... kanskje jeg overdrev litt men hvertfall... Realfagene er SEIGE, det er et faktum, og de krever MYE tid... jeg strøk i Matte 2MX i 2 klasse, men hadde gull og kom opp i eksamen og fikk 3... strøk samtlige prøver i 2 klasse på 2MX går på vk1, får 2'er i 2MX denne terminen... håper ikke jeg stryker i neste.... men, men .. jobbet meg opp fra 2'er til 4'er i 2FY i slutten av siste termin så får jobbe mer med matte i år og håpe det går samme veien... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 går på vk1, får 2'er i 2MX denne terminen...håper ikke jeg stryker i neste.... For å berolige deg litt; Jeg fikk også 2 i 1. termin vk1. Fikk 6 i termin 2 etter en del masing og gnåling. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 For å si det slik: Hold deg på det nivået eller gå opp, for på vgs (almenn) vil de karakterene der synke *enormt* med mindre du setter inn skikkeligt mye mer arbeid. Prøve å få en 3er uten å gjøre noe hjemme? HAH! Ja fra 5 til 4 i snitt her. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Fikk 4,1 i snitt... Er så heldig at jeg har hatt nynorsk i alle år (Det er hovedmålet), så jeg har bokmål som sidemål, og hvem kan vel ikke det? ^^ Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Fikk 5.45 i snitt til jul jeg Går GK elektro. Fikk 7 6-ere 6 på alle prøvene untatt en (5+ ) i studieretningsfaga, naturfag og matte. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 *sukk* hadde 4.2 i snitt og ble fornøyd med deg jeg... Er så lei av skole... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 jeje ork brif da... er like gammel som deg og hadde 3.0 i snitt til jul nå må jeg innrømme at jeg skulle alle tentamene da så 3 er vel egentlig ikke så verst da... hehe men i år må jeg vel legge meg på 4 komma noe, for å sikre meg plass på greven Lenke til kommentar
royale Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 fikk 6 i gjennomsnitt på K&H! lagde en tegneserie i Garrysmod, noe som læreren likte!. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har ikke regnet ut hva jeg fikk i snitt, og det med god grunn Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Fikk 3.5 i snitt på ungdomskolen jeg.... Da ble jeg kjempeglad. :!: Er jo et snitt til å le av da, med jeg er vel ikke akuratt en mega-fan av skolearbeid heller. (Dilemma i hodet mitt: Skole, alkohol, skole, alkohol??? ender som regel på alkohol) Neida, men har som oftest andre ting å gjøre enn å lese lekser. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 fikk 6 i gjennomsnitt på K&H!lagde en tegneserie i Garrysmod, noe som læreren likte!. :!: seriøst? det er jo bare kult da... ossen tegnesierie lagde du da??? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 fikk 2,75 i snitt første del av sal og service Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 akk.. har ikke tid til skolen jeg.. har for mange venner, og alt for mye liv.. har ikke tid til å sitte hjemme å gjøre lekser. Kommer meg inn i pappas aksjefirma uansett, så jeg trenger ikke bra karakterer.. er jo ikke vits engang.. Jeg lever Livet. Fikk 2.8 i snitt... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Uskolen: lå på 3.7 i snitt mener jeg Vgs allmen: 3-4 i snitt Ing høgskole etter 1 år (har ikke regnet med de jeg fikk til jul) 5 Aer 2Ber 1D Så allt til sin tid Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Det aller værste jeg vet er at det skal i uskolen(visse miljøer i vgs) være kult å være dårlig på skolen. En blir sett ned på om en er flink. Herregud så barnslig orker ikke forklare mer en gang hvor latterlig det er! Er jo faen ikke kult å være dum og/eller kunne lite Endret 10. mars 2005 av Bogan Lenke til kommentar
gjersvoll Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 fikk 1,6 i snitt i første termin men en i klassen hadde 0,8 Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det aller værste jeg vet er at det skal i uskolen(visse miljøer i vgs) være kult å være dårlig på skolen. En blir sett ned på om en er flink. Herregud så barnslig orker ikke forklare mer en gang hvor latterlig det er! Er jo faen ikke kult å være dum og/eller kunne lite blir populær da vøtt. Ingen av de kule vil være nerd. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det aller værste jeg vet er at det skal i uskolen(visse miljøer i vgs) være kult å være dårlig på skolen. En blir sett ned på om en er flink. Herregud så barnslig orker ikke forklare mer en gang hvor latterlig det er! Er jo faen ikke kult å være dum og/eller kunne lite blir populær da vøtt. Ingen av de kule vil være nerd. Er jo det som er poenget. De "kule" på uskole/deler av vgs. Finnes ikke kule det er de som er de store taperene. At en er smart og kan mye gjør en ikke til en nerd! Blir irritert bare jeg tenker på det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå