uberhunter Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Woot, gikk opp fra 4.6 til 5 i snitt! Snittet var ekstremt lett å regne ut for jeg fikk 5 i absolutt alle fag Og G i orden og oppførsel Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Språk får jeg dårligst på. Og karakteren styres mye av lærerne. Hvis de hater deg gir de deg gjerne dårlige karakterer enn hvis de elsker deg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvis du begynner på allmenfag: ikke legg deg på samme nivå som 10. klasse, du må jobbe STEINHARDT. Er spesielt tre ord som kan beskrive videregåene allmenn (for de som vil oppnå snitt bedre enn 5): SMERTE over å måtte gjøre lekser istedenfor å feste og ha det gøy med venner etc. SVETTE etter å sitte oppe til 3 om natta for å øve til realfagsprøvene BEKYMRINGER når du ikke har gjort lesker, glemt å øve, mista boka ETC. Selv hadde jeg akkurat 5 i snitt ut av ungdomskolen, begynnte på allmenn, 1ste klasse hadde jeg vel 4 såvidt akkurat. 2 klasse gikk det ned til 3,6, og nå til jul i 3 klasse har jeg 3,25... Men, uansett, CONGRATULATIONS! stå på! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Feh: Jaja, SÅ ille pleier det ikke være. Ligger mellom 4,5 og 5 jeg, uten å gjøre så mye lekser at det går ut over noen ting. Hadde 4,5 på ungdomsskolen... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tja... kanskje jeg overdrev litt men hvertfall... Realfagene er SEIGE, det er et faktum, og de krever MYE tid... jeg strøk i Matte 2MX i 2 klasse, men hadde gull og kom opp i eksamen og fikk 3... strøk samtlige prøver i 2 klasse på 2MX Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ja, matte er det faget som krever klart mest jobbing for de fleste tenker jeg. Gjør lekser litt fra og til i det faget og har en flink lærer, så det går fint det. Blir 4 til jul tenker jeg, 5 med veldig flaks. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Mhm... jeg hadde den største kødden av en lærer, som ikke skjønnte at folk kanskje gjorde andre ting på fritiden enn å gjøre matte (som meg: hopper på ski) så det var synd for meg, og når jeg i perioder bare var hjemme 1 til 2 kvelder i uka, så var det ikke lett å få til noe på prøver... Men den tid er forbi, fordi nå har jeg ikke matte mere :!: Endret 30. desember 2004 av Feh Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Går i 10-ende og fikk 5,33 i snitt. Fire 6-ere og resten 5-ere. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Må jo være umulig å få over 5.3 i snitt hvis man ikke gjør lesker. Ungdomskole karakterene har ikke noe å si likevel, alle kommer jo inn på VGS, værtfall Allmen. Går nå VK1 Allmenfaglig, der er det rett å slett umulig å få en 4er i kjemi & 2MX hvis man ikke gjør lekser hjemme. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) jeg hadde 3,2 ut 10 klasse har ikke fått karakterene mine for vinteren enda... får den i januar og har vet jeg har i allefall en ener og 2 toere Og en 5 er og hvordan i allverden kan dere få så bra karakterer ? jeg skulle inn på elektro i skien og jeg kom inn på elektro i skien så problemet mitt er ? INGEN TING også en ting til , jeg skal bli elektriker tror ikke jeg trenger og være så jævla god i Matte og elektronikk osv. det er bare crap Hate fag : Automasjon Endret 30. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 også en ting til , jeg skal bli elektriker tror ikke jeg trenger og være så jævla god i Matte og elektronikk osv. det er bare crap Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 også en ting til , jeg skal bli elektriker tror ikke jeg trenger og være så jævla god i Matte og elektronikk osv. det er bare crap er ikke det sant kansje ? kansje litt matte men det er ikke mere en målestokk og lengder på ledninger ol. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kanskje ikke matte er så viktig, men elektronikk? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) mjaha heldigris har bare 3,4-3,6 faen skjerpings her ja *snufs* sikkert fordi jeg ikke har hatt pc siste halvåret men i mornings kommer mitt 6800gt fra taiwan yeeee Endret 4. januar 2005 av Freak627 Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Nei, for man trenger jo ikke kunne noe om elektronikk for å bli elektriker. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Nei, for man trenger jo ikke kunne noe om elektronikk for å bli elektriker. Folka her var nok ikke helt klar over hva han egentlig mente. Elektronikk er et fag på elektro-linja som de som velger svakstrøm trenger å kunne bra. Elektriker = sterkstrøm. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 På Ungdomsskolen hadde jeg vel noe slikt som 5.2-5.3 i snitt. VGS er litt vanskeligere synes jeg. Får se hvordan det går.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ohh, har bare 3.5 i snitt jeg :< Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 fikk bare 4 i snitt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå