anon12234 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 5.57 i snitt på ungdomskolen er ingen bragd. på ungdomskolen trenger man ikke gjøre lekser for å få gode karakterer engang. men får du samme snitt på almenn på videregående skal du få skryt Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 5.57 i snitt på ungdomskolen er ingen bragd. på ungdomskolen trenger man ikke gjøre lekser for å få gode karakterer engang. men får du samme snitt på almenn på videregående skal du få skryt Hvordan kan du si noe sånt? Kanskje det ikke var så grådig vanskelig på din skole, men jeg stresser no iallefall .... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) åssen klarte du det??.... fikk fem i snitt il våren å da var jeg best i klassen, nest best på trinne.. Fikk seksere på begge eksamenene Ingen hadde klarte det på skolen før Nest best på trinnet med 5 i snitt Jeg hadde ventet at du da lå litt over gjennomsnittet, siden det er på u-skolen det er snakk om (for det er det, sant?). Utrolig mange som får 4,5-5,0 i snitt der. Endret 21. desember 2004 av ptv- Lenke til kommentar
oycob Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Har 4,1 jeg desverre.... Skjerpings etter jul. Hvordan i all verden klarte du å få 5 i ny-norsk? Imponert! 5'er i nynorsk kommer av at jeg har skrevet 2 nynorsk stiler i år, en til 5 og en til 5+... ikke noe spesielt med nynorsk i forhold til andre ting vel? edit: hmm, tror jeg har skrevet 3 faktisk, men husker ikke hva jeg fikk på den siste. Ang. at karakterene vil synke på allmennfag, så er jeg ikke akkurat bekymret for det atm... og vis jeg faktisk begynner å sette inn noe hjemmearbeid overhodet regner jeg med at de ikek vil synke noe særlig heller, men det får tiden vise. Henrik2k: Vel, på en måte er jeg enig (siden jeg er et eksempel på det), men på den annen side så har de fleste jeg kjenner (som faktisk arbeider for det) snitt på under 5. Hva hadde/har du i snitt? Endret 21. desember 2004 av oycob Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Litt skuffende at du bare fikk 5 i norsk sidemål og muntlig, samt tysk muntlig. Det kommer nok av at du kanskje ikke er den mest aktive i klassen(?) Det er forøvrig ufyselig når folk skryter av karakterene sine. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Litt skuffende at du bare fikk 5 i norsk sidemål og muntlig, samt tysk muntlig. Det kommer nok av at du kanskje ikke er den mest aktive i klassen(?)Det er forøvrig ufyselig når folk skryter av karakterene sine. hmm, jeg tør påstå at jeg er en av de mest aktive i klassen... Men lurer veldig på hvordan norsk muntlig karakter settes, har hatt veldig få norsktimer i år og har ikke hatt noen foredrag el.l. Ang. tysk så er jeg ikke god i det, men er fremdeles mest aktive edit: ok da, kanskje ikke den aller mest aktive i tysk-timen, men blant de mest aktive i hvertfall... Jeg skryter ikke av karakterene mine, faktisk forsøker jeg å prate minst mulig om det fordi jeg føler meg ekkel når jeg prater om det med folk som kanskje ikke får så veldig gode karakterer... Men når vi har en forumkategori som heter Gledesutbrudd og jeg følte meg glad, så... Endret 21. desember 2004 av oycob Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 imponerende... men uansett så synes jeg det er svært stor forskjell fra skole til skole når det gjelder karakterer. Jeg har i hvertfall merket det her i området hvor jeg bor, og lærerne er mye mer "snille" med karakterene på naboskolen. Fikk forresten 4, 83 selv. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 *se på oycob med store skummle øyne* nei da, gratulerer vøttø... over 2 karaktere bedre i snitt enn meg deg Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) *se på oycob med store skummle øyne*nei da, gratulerer vøttø... over 2 karaktere bedre i snitt enn meg deg Det er du ikke alene om Og gratiiz med så høy gjennsomsnitts karakter, hadde jeg kommet hjem med 5 og 6 til hver prøve og fått så høyt snitt hadde moren min sikkert besvimt Edit: fikk bare 3.69 i snitt var det vel, neste halv år vil jeg gjerne komme over 4 i snitt værtfall, og norsk karakterene mine er jo veeeldig dårlig, 3 skriftlig og 4 i muntlig, ikke bra. Endret 21. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Mange flinke jeg hører om her.. Jeg får karakterene tilbake i januar! Renger med rundt 3.70 eller noe sånt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har aldri fått en 6'er på standpunkt enda.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Fikk bare 4erer i engelsk. I norsk skriver jeg for dårlige stiler og i engelsk er det for mange verb feil . Noen tips? Fikk 6er i matte og natur og miljø. Den eneste i 10. med 6er i matte Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) *stirre misunnelig på innlegget til oycob* Fikk 4,85 i snitt, jeg. Tre firere, ni femmere og en sekser. Hmm... du oppmuntrer meg til å jobbe hardere til våren. Endret 21. desember 2004 av opix Lenke til kommentar
oycob Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 bra at det kommer noe godt ut av denne tråden da, opix Nå har du ikke så galt snitt fra før av, men forbedring er alltid bra stå på Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Karakterene har ikke så mye å si når du går på ungdomsskolen, du kan komme inn på allmenn med MYE lavere karakterer enn det der. Du burde heller prøve noen linjer der du får bruk for karakterene dine. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Karakterene har ikke så mye å si når du går på ungdomsskolen, du kan komme inn på allmenn med MYE lavere karakterer enn det der.Du burde heller prøve noen linjer der du får bruk for karakterene dine. ja, åpen for forslag.... Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har 4.8 i snitt jeg Storfornøyd! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Karakterene har ikke så mye å si når du går på ungdomsskolen, du kan komme inn på allmenn med MYE lavere karakterer enn det der.Du burde heller prøve noen linjer der du får bruk for karakterene dine. ja, åpen for forslag.... Jeg tror du trenger høye karakterer for å komme inn på Media Og Kommunikasjon , Idrettslinja har også høye inntakskrav. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jeg ville gått for almenn. hvis du går ut fra almenn med lignene karakterer og har tatt masse realfag sitter du igjen med et FETT! vitnemål og kan ta deg et verfortjent friår/halvår før du hopper uti en av de 999999 linjene di kommer inn på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå