oycob Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Da var dommedag her, og karakterene skal deles ut. I fjor hadde jeg 5,4 i snitt, og bestemte meg for at jeg ikke skulle slite meg ut i år (første halvår 10.) for å forbedre det. Mao: la være å gjøre lekser hjemme (gjøre så mye som mulig av dem i timen), og samtidig la være å slite meg ut i timen. Så kommer karakterene, og jeg har 5,57 i snitt :D *overdrevent glad* Skal jeg prøve å forbedre til neste år tro, eller skal jeg kjøre samme linja? edit: Og btw, hvordan gikk det med resten av menneskene som har mottatt sine dyrebare karakterer? Endret 20. desember 2004 av oycob Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 oycob du oycob *skule stygt på* Jaja, er noen som har det! Grattis! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Flott Endret 19. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 wow... noen har det! Hadde 4,77 i snitt og var stolt av det. Men til gjenngjeld har vi veldig strenge lærere... Men skal jobbe hardere så jeg får en liten sjanse til å komme inn på media og kommunikasjon. oycob, hvilken klasse går du i og hvor mange 6'ere har du? Lenke til kommentar
oycob Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 går i 10. og hadde vel 8 seksere nå Lærærne våre har også vært strenge i år, satt ned der det er tvil osv. for å slippe å sende ut advarsler til våren. Mange som var irritert på det... Lenke til kommentar
acon Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 åssen klarte du det??.... fikk fem i snitt il våren å da var jeg best i klassen, nest best på trinne.. Fikk seksere på begge eksamenene Ingen hadde klarte det på skolen før Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 host* neeeeRRRRrrrd *host Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Dritbra! STÅ PÅ! Endret 20. desember 2004 av Knut Erik Lenke til kommentar
oycob Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 host* neeeeRRRRrrrd *host Nå jeg skal si "takk for komplimentet"? Men hvordan jeg klarte det, tja... Fikk 8 seksere av 14 mulige. Resten var 5. Se foresten http://www.oycob.com/blog/site/ext/13 , der står det hva jeg fikk i hva *føle meg vemmelig siden jeg prater så mye om karakterene mine på forum* Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 host* neeeeRRRRrrrd *host Nå jeg skal si "takk for komplimentet"? Men hvordan jeg klarte det, tja... Fikk 8 seksere av 14 mulige. Resten var 5. Se foresten http://www.oycob.com/blog/site/ext/13 , der står det hva jeg fikk i hva *føle meg vemmelig siden jeg prater så mye om karakterene mine på forum* hehe men det er jo noe å skryte av da.. hadde vært temmelig stolt hadde jeg hatt det snittet der Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg får si som noen andre her. "Du gjør for mye lekser spill mer HL2 " Lenke til kommentar
oycob Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg får si som noen andre her. "Du gjør for mye lekser spill mer HL2 " pff, gjør nesten aldri lekser faktisk Men så spiller jeg nesten aldri heller, så Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvilken linje har du tenkt deg inn på? Lenke til kommentar
oycob Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 linje, hmm... godt spørsmål, er ikke helt sikker. Men blir vel antakeligvis allmennfaglig... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 For å si det slik: Hold deg på det nivået eller gå opp, for på vgs (almenn) vil de karakterene der synke *enormt* med mindre du setter inn skikkeligt mye mer arbeid. Prøve å få en 3er uten å gjøre noe hjemme? HAH! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jeg kommer til aa faa elenidige karaktere naa. I 1. termin vk2 altsaa. ~4 eller noe, huff... Skylder paa de idiotiske laererene. Edit: Blib, 3-er uten aa gjoere noe hjemme skal det vel ikke saa mye til for? Endret 21. desember 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis du har matte og fysikk jo. Du må nesten bare gjøre lekser da i studietimene eller hjemme for å holde deg på banen. Iallefall her. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er vel litt forskjell fra person til person og skole til skole naar det gjelder akkurat det da. Jeg faar ihvertfall ca. 4 i alle fag naa uten aa ha gjort stort. Har matte, fysikk og valgfag gym. Lenke til kommentar
Elise_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 5,57 Det er godt jobba det! Har 4,3 i snitt, jeg. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har 4,1 jeg desverre.... Skjerpings etter jul. Hvordan i all verden klarte du å få 5 i ny-norsk? Imponert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå