Skateee Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Da var det slutt på verdens mest kjente side som linket til alt av warez som var å oppdrive i verden gjennom torrents. Vill dette ha noen efekt på dagens nedlastinger av spill? (mod har endret ja Endret 20. desember 2004 av Skateee Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har aldri hørt om siden.. Burde jeg skamme meg? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Den ble tatt av sensuren. Den originale tittelen begynte på suprn... Det er en annen post om emnet allerede. Den siden har aldri vært besøkt av meg uansett, så jeg bare jubler fordi nå kanskje BT mister noen bruker til mer seriøse programmer. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Den ble tatt av sensuren.Den originale tittelen begynte på suprn... Tipper det er TorrentBits han mener. Og det er vel "trygt" å nevne disse sidene med navn nå, ettersom det både er en egen sak om dette på programmer.no og det blir nevnt på nyhetene på TV/radio. Endret 20. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Supr jeg nevnte da... finnes jo flere nå som svenske piratene!!! men fortsatt synd og ja de burde kunne nevnes nå som de ikke finnes mer Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tipper det er TorrentBits han mener. Og det er vel "trygt" å nevne disse sidene med navn nå, ettersom det både er en egen sak om dette på programmer.no og det blir nevnt på nyhetene på TV/radio. .. og artikkelen har en egen diskusjonstråd. Bruk den. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg