Kenny Bones Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har et meget rart problem på min Dell Latitude D600. Direct x funker ikke som det skal i det hele tatt og jeg får ikke fikset det ser det ut som. På oversikten over minnet osv står det "i/t" altså not available. Når jeg da prøver å teste Direct 3d så får jeg følgende feilmelding: Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvilke drivere bruker du? Jeg ville lastet ned siste omegadriver fra: http://www.omegadrivers.net/ati.php og installert denne. Deretter ville jeg lastet ned og installert siste Direct X versjon (Dx 9c) for å se om dette hjelper. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skudd i mørke: Delt minne og for lite reservert til skjermkortet. Lenke til kommentar
Ygdrazil Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Har en D600 selv, og har hatt problem med 9000mobile. probleme forsvant når jeg byttet ut orginale ATI drivere med Omega sine Skjermkortet har ikke delt minne, har 32mb helt for seg selv Endret 20. desember 2004 av Ygdrazil Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Skal prøve Omega driverne. Har også prøvd å installere Direct X 9 igjen, men når jeg prøver så får jeg beskjed om at det allerede er installert. Jeg får heller ikke til å avinstallere det. Men skal prøve med Omega driverne for å se om det hjelper. Hvis ikke så har vel Dell en løsning som kan virke tilfredsstillende. Takk så meget folks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå