Bunchie Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 er det noen som kan sende meg denne filen eller legge den ut en plass..... FW 15 som er hexmodifisert Jeg kan sende deg den hvis du sender en e-post til meg (og har plass til ~11MB i innboksen). er det noen måte å få fw 15 på norsk? Ikke ennå, men kanskje en annen gang... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 FW14 har forbedret radio. Signalene er blitt en god del bedre. Da jeg var på rema i nærheten av meg før jeg fikk FW14 mistet jeg signalet nesten helt. I dag med FW14 var signalet topp. Det er naturligvis bedre andre steder også. Ellers er den enda raskere i menyer, selv om det fortsatt er en del å gå på. Jeg føler også at volumet er økt litt. Det er verdt oppgraderingen. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 It's me: Har du norsk firmware versjon 14? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Utrolig irriterende det med at mp3-spilleren stopper opp når den bytter katalog. Noen som har telefon hvor denne feilen ikke viser seg ? Lenke til kommentar
-M- Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har du norsk firmware versjon 14? Jeg har i alle fall norsk versjon av FW 14. Har hatt det en ukes tid nå, og er godt fornøyd. Telefonen virker mer stabil enn med versjon 12. PS! Fikk gjennomført oppgraderinga på serviceverksted. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har nå FW 15 international å har hatt det en god stund å jeg merker at når det skjer for mye å telefonen henger seg så kommer den seg etter noen sec igjen i motsettning til når jeg hadde FW 12 norsk, da jeg som oftes måte restarte vis den først klikka...:/ Lenke til kommentar
HellKicker Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har du norsk firmware versjon 14? Jeg har i alle fall norsk versjon av FW 14. Har hatt det en ukes tid nå, og er godt fornøyd. Telefonen virker mer stabil enn med versjon 12. PS! Fikk gjennomført oppgraderinga på serviceverksted. Typisk at jeg bare fikk FW 13 da, når jeg fikk lurt den inn for 1 mnd siden Når jeg fikk den tilbake fra rep hadde de forresten ript opp halve skjermen Sikler over FW 15 (og 14), men venter nok på norske versjoner. Er ikke ute etter å herpe garantien min Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 er det noen som kan sende meg denne filen eller legge den ut en plass..... FW 15 som er hexmodifisert HER Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) litt skummelt å gjere dette, vist det ikkje kommer norsk version 15 alså, men er vell mulig å hex-editere en FW12 til at mobilen trur at det er 15 da eller? Isteden for å neddatere also. Er nok ikkje serli populært å selge en mobil med engelsk språk i Norge. Hva er nytt i FW 14/15? Endret 8. februar 2005 av e_hamre Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 litt skummelt å gjere dette, vist det ikkje kommer norsk version 15 alså, men er vell mulig å hex-editere en FW12 til at mobilen trur at det er 15 da eller?Isteden for å neddatere also. Er nok ikkje serli populært å selge en mobil med engelsk språk i Norge. Hva er nytt i FW 14/15? Jeg hadde FW15 international men det klikket nå for en liten stund siden... Så det jeg gjorde var å fant en winswup fil med FW08 international en-de-it å downgrada FW min! etter et så tok jeg å hexediterte norsk FW12 å installerte den over den FW08 int! Funka kjempe bra det...=) Lenke til kommentar
ct Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg har også installert int fw 15, hadde fw 13 før og var egentlig fornøyd med den. Merker at batteriindikatoren ikke er helt til å stole på med fw 15, ellers merker jeg lite og ingen forskjell fra fw 13, savner også norsk t9. Må si at jeg angrer litt... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Fw 15 er ringelyden betraktelig høyere. Har int fw 15. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 litt skummelt å gjere dette, vist det ikkje kommer norsk version 15 alså, men er vell mulig å hex-editere en FW12 til at mobilen trur at det er 15 da eller?Isteden for å neddatere also. Er nok ikkje serli populært å selge en mobil med engelsk språk i Norge. Hva er nytt i FW 14/15? Jeg hadde FW15 international men det klikket nå for en liten stund siden... Så det jeg gjorde var å fant en winswup fil med FW08 international en-de-it å downgrada FW min! etter et så tok jeg å hexediterte norsk FW12 å installerte den over den FW08 int! Funka kjempe bra det...=) hvor fant du den winswup fila?? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hvor fant du den winswup fila?? rolleyes.gif På en russisk side som en her på forumet linket til...skal se om jeg finner den...=) Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvorfor legger de ikke ut norsk FW 14 på nettet, når service-verkstedet har den? Kan man få oppdatert FW der man kjøpte telefonen og har de den nyeste versjonen? Kjøpte min tlf på siba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå