PeeJay Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Noen som vet om noen butikker sør for Trondheim som har PSTwo (den lille) inne? Har en far som har veldig lyst på en til jul, og en mor som gjerne kjører langt for å få tak i en. :!: Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Snakker om flaks. Gikk akkurat forbi EB Games på Ski Storsenter der de for fem minutter siden hadde fått inn seks stk Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Heldig du da Den er ''lækker'' Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Æsj nei.. Liker den gamle best jeg. Den nye burde hete Gaystation 2 Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hæ, hvorfor liker du den gamle heller? Ps two er jo nydelig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 PSTwo er jo smooth! Og har lågare støynivå Lenke til kommentar
m0rphX Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Misunnelse, kalles det.. Går ikke an å mene at den gamle er bedre, når det er akuratt samme device, bare sinnsykt mye mindre, innebygd nettverkskort og mindre støy. Det er imot all logikk.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nå har nå aldri smak og behag hadd noe med logikk å gjøre da... Synes den nye blir så rund og femi. Konsoller og spilleting skal etter min mening være litt firkanta. Men er jo selfølgelig en fin ting at den bråker mindre. Men så lenge den gamle "klumpen" min funker, skal ikke den byttes ut! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 kan du bruke Swap Tool på den nye ? kansje jeg kjøper den vis du kan det , for den gamle begyner og bli sliten (det er den første modellen *snufs*) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå