Gå til innhold

OCZ Powerstream 520W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prisguide!

har den selv kjempe fornøyd :thumbup:

Er også en stolt eier av denn psu'en, absolutt et kvalitetsprodukt. Pen er den og, hvis det estetiske vektlegges. Som en oppsummering på hvorfor denne strømforskyningen er så god kan det nevnes ting som bl.a. mye watt, stabile spenninger, nokså lydsvak og evnen til å justere de forskjellige railene.

Lenke til kommentar

Den koster minst på itbutikken men så kommer det jo an på om du gidder å vente på den og ta sjangsen på deres servicenivå for å spare noen hundrelapper.

edit: den koster mindre på itbutikken en på bruktmarkedet her :p

Endret av Toffa
Lenke til kommentar

Sant toffa. Og jeg råder deg på det sterkeste til å akkurat IKKE gjøre det. Og ikke kom med den at "jeg kan nå ta sjansen på det, hvis ikke bare ringer jeg pappa, og advokaten, og tv2 hjelper deg osv osv". Bare ved å handle der støtter du den makabre forretningsideen der lavt servicenivå subsidierer priser som noen ganger er noen kroner lavere. Ta rådet fra en som VET hva han snakker om.

ITBUTIKKEN HØRER IKKE HJEMME I WEBSHOPMILJØET.

Endret av ~inso
Lenke til kommentar

Mange er nok enige med deg der... kommer selv til å bestille for første gang på itbutikken snarest, har ikke stort valg når jeg skal ha xp-m. Skal ha en chieftech bigtower, noen s-ata kabler osv med det samme. Men... jeg kommer ikke til å ha dårlig samvittighet for at jeg kjøper s-ata kabler hos itbutikken til 35,- (3-4 ganger mer på de fleste nettbutikkene) eller toweret til 750,-

Syns det er bra å ha dem jeg, de fremmer jo konkurransen. Men man får jo handle der på eget ansvar siden det tydeligvis skofter litt på servicen.

Lenke til kommentar

Mange er nok enige med deg der... kommer selv til å bestille for første gang på itbutikken snarest, har ikke stort valg når jeg skal ha xp-m. Skal ha en chieftech bigtower, noen s-ata kabler osv med det samme. Men... jeg kommer ikke til å ha dårlig samvittighet for at jeg kjøper s-ata kabler hos itbutikken til 35,- (3-4 ganger mer på de fleste nettbutikkene) eller toweret til 750,-

Syns det er bra å ha dem jeg, de fremmer jo konkurransen. Men man får jo handle der på eget ansvar siden det tydeligvis skofter litt på servicen.

Men i himmelens navn din svake sjel. Det er jo slik de får lov til å holde på!!!

xpm kan du bestille fra et utlandet. blir da ikke så mye dyrere? Og hvorfor i allverden finner du på å bestille alt det andre stashet fra samme sted? Noen gode grunner til det? (og IKKE nevn pris, da det lett utkonkurreres av sunn fornuft)

En ting er ubevisste kunder, men du vet jo faktisk om hvordan saken stiller seg, det blir å betrakte som et svik både overfor deg selv som kunde, og ikke minst alle oss andre som har rådet deg. Ha litt respekt overfor deg selv som kunde, ellers kommer butikkene ALDRI til å gi deg det. Derfor er ting som de er idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...