Deadringer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 headcleaver: okidoki Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 0_o.. Er ikke noe vant til slike Intel maskiner.. må bare beklage den der da.. Men, ihvertfall, mitt forslag står ved like.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg så dobbeltpostinga (to like tråder) så jeg slettet like gjerne den andre. Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 For første (og eneste?) gang kan jeg anbefale FX5200 til noe XFX GeForce FX5200 128MB DDR AGP, Tv-Out/DVI, Retail 465,- En fordel med dette framfor ATI-løsning er at det faktisk bruker samme drivere som GeForce2 MX kortet han har fra før. Ikke noe tull med drivere, bare bytte kort og koble til DVI kabel og alt bare funker. Man kan si mye galt om FX5200, men det er ingen tvil om at det er bedre enn et gammelt 2 MX kort. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 det er sant! men det er elendig alike vel Lenke til kommentar
Lifeforms Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Heisann! Beklager sein tilbakemelding! Tusen takk for mange og engasjerte svar!!! Her var det masse svar å få.. både 3x budsjett og noen et godt stykke under Så dette er altså et passende skjermkort til meg?: Trenger da ikke engang å gå over 500,- for å få et nytt skjermkort.http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301872&view=detailed Dette holder til den bruken du beskriver, og det er en betraktelig forbedring fra det du har. I tillegg er det _helt_ lydløst! Er det noen som kan fortelle meg forskjellen med AGP og PCI da, kort og enkelt fortalt? Skjermkortet jeg har i dag er vel pci?! AGP-port ; standard ATI 9600/128-lydløst . (+/- 700,-)PCI-port ; ATI 9200/128/PCI - lydløst . (+/- 550,-) Unngå 250/550 og SE-utgaver. Ser også at noen mener man ikke nødvendigvis trenger å bruke dvi utgangen, og at vga er godt nok også på lcd.. såvidt jeg har skjønt blir bl.a. teksten utydeligere uten dvi?? Verdt å prøve først kanskje?? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er det noen som kan fortelle meg forskjellen med AGP og PCI da, kort og enkelt fortalt? Skjermkortet jeg har i dag er vel pci?! Det er tre standarder for skjermkort å velge mellom: PCI: Eldgammeld standard bruker en av PCI-portene i PC'n AGP: Har vært vanlig de siste 5 årene og er vanligvis en brun port. Dette er nok det beste valget om du har AGP-port. PCI-express (PCI-e): Ny standard som ble innført i år. Foreløbig er prisene ganske høye og støttes kun av nye hovedkort.. Denne må ikke forveksles med eldgamle PCI. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 riktig! men hva står budsjettet ditt på? må vite det for å gi flere anbefalinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå