The Big Thing Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei. Skal bestille med nytt skjermkort, og da vurderer jeg dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301009&cks=PRL Det er ganske billigt nå og koster bare 4000kr ca. Men de har ikke noen på lager akkurat nå. så Jeg lurer på om vist jeg bestiller nå, om jeg da vill få samme prisen som det er nå? Jeg sente en mail til komplett å de svarte dette: Når du bestiller så får du dagens pris. Men jeg skjønte ikke helt va han mente Lenke til kommentar
ELR Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 De mener vel at du får det til den prisen som står når du sender inn bestillingen. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du betaler den prisen som var gjeldende da du bestilte. Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Tusen takk for raske svar. Da er det bare og bestille da og håpe det ikke tar så lang tid før kortet kommer Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 endrrer prsien seg (posstivt for deg) så kan du bare avbestille og legge inn ordren på nytt Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 endrrer prsien seg (posstivt for deg) så kan du bare avbestille og legge inn ordren på nytt Jeg har noen ganger opplevd at varen jeg har fått har vært på tilbud neste dag, og da har jeg alltid fått mellom legget. Hvis du skulle oppleve det samme og de ikke gidder å gi deg noe kan du jo alltids benytte deg av angreretten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå