Gå til innhold

Enveis tidsreise...ville du ha gjort det?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... hadde vel reist tilbake til slutten av 1800-tallet og kjøpt opp MASSE eiendommer i beverly hills! :devil:

Sleip? Jeg? neida...  :innocent:

Hva er poenget med det? Du kan ikke reise tilbake og få noe nytte ut av det uansett.

hvis jeg hadde reist tilbake til 1850 og kjøpt mange eiendomer og firma og sånn så ville jeg jo vært født i 1989 fordi om.

Så jeg kjøper det i mitt navn, skyter meg selv. Er død i 139 år før jeg blir født på ny, lever hele livet mitt om igjen søkkrik. Skjønner?

Eller jeg kunne reist LANGT tilbake i tid og spådd fremtiden slik at alle trodde jeg var en gud, fått min egen relgion og greier

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
hvis jeg hadde reist tilbake til 1850 og kjøpt mange eiendomer og firma og sånn så ville jeg jo vært født i 1989 fordi om.

Å? Hva hvis den ene steinen du sparket borti i 1850 gjorde at en slange beveget seg litt annerledes enn den egentlig ville gjort, og den skremte en gris som løp ut veien og gjorde at hesten som din tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-oldefar satt på, steilet, og gjorde at din tipp-tipp-etc-oldefar ikke møtte på din tipp-tipp-etc-oldemor som gikk forbi et veikryss et par hundre meter lengre nede i gaten? Vips, der forsvant en gren på slektstreet, en ny vokste muligens ut, og du eksisterer ikke lengre.

Lenke til kommentar

Å? Hva hvis den ene steinen du sparket borti i 1850 gjorde at en slange beveget seg litt annerledes enn den egentlig ville gjort, og den skremte en gris som løp ut veien og gjorde at hesten som din tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-oldefar satt på, steilet, og gjorde at din tipp-tipp-etc-oldefar ikke møtte på din tipp-tipp-etc-oldemor som gikk forbi et veikryss et par hundre meter lengre nede i gaten? Vips, der forsvant en gren på slektstreet, en ny vokste muligens ut, og du eksisterer ikke lengre.

innvikla saker det der ass

Lenke til kommentar

Tenk hvor kjipt det må være for alle de jeg ødlegger fremtiden til da, hvis jeg hugger ned et tre nå i 2004, det rister i bakken (et stort tre) slik at en antikk vase velter hos naboen, og de hadde tenkt å selge vasen for å få råd til mat, men det kan de ikke nå siden den er knust, derfor dør hele familien deres av sult, sønnen som senere skulle bli en viktig person i bekjempingen av atomkrig er også død og derfor bryter det ut en stor atomkrig, alle skapninger dør ++++ genialt altså

Lenke til kommentar
Klart jeg ville gjort det. Jeg ville reist en uke tilbake i tid med assorterte lotto-rekker når 30 millioner-gevinstene dukker opp. Så ville jeg investert i boligmarkedet og vært økonomisk sikret for resten av mitt og mine etterkommeres liv.

Tenkte akkurat på det samme faktisk! :w00t:

(før jeg leste innlegget ditt, så jeg ble litt skuffet når jeg så du allerede hadde sagt det)

Lenke til kommentar
Rawr. Vente 1 år, skrive ned alle lottorekkene frem til da og så reise 1 år bakover. :)

Hvis du reiser tilbake, så havner du FØR i tid enn da du har skrevet ned rekkene,ergo ville du bare sløst ett år av livet ditt som du måtte gjenoppleve.

nei, man ville levd et annet liv i luksus og rikdom hvis man fikk med seg tallene

Endret av mr.Lunarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...