Kim Roger Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 dratt 1000år frem i tiden hadde vært kjekt, med mindre menneskeheten har utslettet jorda innen den tid da Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Sett Pink Floyd i Pompeii Da blir vi to til blandt de 3 ungene som fikk se på. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg ville solgt alt jeg eide i dag, kjøpt meg noen fete high-tech våpen og reist tilbake til 1930-tallet for å ta livet av Hitler, Osama bin Laden* og Saddam* *Hvis vedkommende ikke er født får jeg nøye meg med foreldrene.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hmm... hadde vel reist tilbake til slutten av 1800-tallet og kjøpt opp MASSE eiendommer i beverly hills! Sleip? Jeg? neida... Hva er poenget med det? Du kan ikke reise tilbake og få noe nytte ut av det uansett. hvis jeg hadde reist tilbake til 1850 og kjøpt mange eiendomer og firma og sånn så ville jeg jo vært født i 1989 fordi om. Så jeg kjøper det i mitt navn, skyter meg selv. Er død i 139 år før jeg blir født på ny, lever hele livet mitt om igjen søkkrik. Skjønner? Eller jeg kunne reist LANGT tilbake i tid og spådd fremtiden slik at alle trodde jeg var en gud, fått min egen relgion og greier Endret 20. desember 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 kunne tatt tidsreise fram til sommerferien, det kunne jeg ha gjort Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hvis jeg hadde reist tilbake til 1850 og kjøpt mange eiendomer og firma og sånn så ville jeg jo vært født i 1989 fordi om. Å? Hva hvis den ene steinen du sparket borti i 1850 gjorde at en slange beveget seg litt annerledes enn den egentlig ville gjort, og den skremte en gris som løp ut veien og gjorde at hesten som din tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-oldefar satt på, steilet, og gjorde at din tipp-tipp-etc-oldefar ikke møtte på din tipp-tipp-etc-oldemor som gikk forbi et veikryss et par hundre meter lengre nede i gaten? Vips, der forsvant en gren på slektstreet, en ny vokste muligens ut, og du eksisterer ikke lengre. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hvis jeg hadde reist tilbake til 1850 og kjøpt mange eiendomer og firma og sånn så ville jeg jo vært født i 1989 fordi om. Å? Hva hvis den ene steinen du sparket borti i 1850 gjorde at en slange beveget seg litt annerledes enn den egentlig ville gjort, og den skremte en gris som løp ut veien og gjorde at hesten som din tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-oldefar satt på, steilet, og gjorde at din tipp-tipp-etc-oldefar ikke møtte på din tipp-tipp-etc-oldemor som gikk forbi et veikryss et par hundre meter lengre nede i gaten? Vips, der forsvant en gren på slektstreet, en ny vokste muligens ut, og du eksisterer ikke lengre. innvikla saker det der ass Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ville dratt framover i tiden til der vi kan bli teleportert til andre planeter Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tenk hvor kjipt det må være for alle de jeg ødlegger fremtiden til da, hvis jeg hugger ned et tre nå i 2004, det rister i bakken (et stort tre) slik at en antikk vase velter hos naboen, og de hadde tenkt å selge vasen for å få råd til mat, men det kan de ikke nå siden den er knust, derfor dør hele familien deres av sult, sønnen som senere skulle bli en viktig person i bekjempingen av atomkrig er også død og derfor bryter det ut en stor atomkrig, alle skapninger dør ++++ genialt altså Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 skulle gjerne skippa vinteren Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dratt saa langt fremover i tid maskinen klarte for aa se hva som er der. Det er sannsynligvis ingenting, saa da ville jeg bare ha doedd. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 kunne jo reist langt, langt, langt frem i tid og satset på at de hadde komt på en ny og bedre tidsmaskin som kunne frakte deg tilbake Lenke til kommentar
Migr Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 er ikke sikker på om eg hadde brukt den sjangsen Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Klart jeg ville gjort det. Jeg ville reist en uke tilbake i tid med assorterte lotto-rekker når 30 millioner-gevinstene dukker opp. Så ville jeg investert i boligmarkedet og vært økonomisk sikret for resten av mitt og mine etterkommeres liv. Tenkte akkurat på det samme faktisk! (før jeg leste innlegget ditt, så jeg ble litt skuffet når jeg så du allerede hadde sagt det) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hmm.... Ville ikke reist noe lenger enn en uke tilbake akkurat nå, men når jeg er blitt voksen/gammel så kunne jeg kanskje vurdert å reise frem i tid Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg ville reist tilbake til 23 april 1987 og levd hele livet på nytt. Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Rawr. Vente 1 år, skrive ned alle lottorekkene frem til da og så reise 1 år bakover. Hvis du reiser tilbake, så havner du FØR i tid enn da du har skrevet ned rekkene,ergo ville du bare sløst ett år av livet ditt som du måtte gjenoppleve. nei, man ville levd et annet liv i luksus og rikdom hvis man fikk med seg tallene Endret 23. desember 2004 av mr.Lunarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå