Gå til innhold

Enveis tidsreise...ville du ha gjort det?

b-real

Anbefalte innlegg

Ville vel solgt alt jeg eier og har av eiendeler bortsett fra eiendom. Satt dette på langtidssparing og flydd 1000 år inn i fremtiden. Blir litt som FRY i FUTURAMA, dog hadde ikke jeg sløst bort alt på Sardiner.

Fortiden er history, fremtiden: here I come

Og når du kom fram så hadde du bare råd til en bugg pga inflasjonen? Eller penger, slik vi kjenner det, ikke eksisterte lenger pga av en atomkrig?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg hadde dratt tilbake i tid så hadde jeg nok dratt tilbake til 80-tallet for å få med meg en GNR konsert eller.no og så for å med meg andre konserter jeg hadde gått glipp av.

MEN...hvis du drar tilbake i tid, da ville du kanskje endt opp med at du ville ha møtt deg selv, og din familie på nytt og de ville ikke ant hvem du er en gang..

Å skrive ned lotto-rekkene...tja...kanskje, hvis du drar tilbake så kan det hende at du forrandrer et eller annet slik at det kanskje ikke skjer og at de tallene ikke kommer i det hele tatt...det er ikke sikkert at de samme tallene vil dukke opp på lotto-rekka i det hele tatt...Hvem vet om det samme som har skjedd pr dags dato vil skje igjen?

Nei, jeg hadde nok forblitt her jeg er egentlig..

Lenke til kommentar
Er såpass nyskjerrig at jeg hadde dratt framover i tid. Hadde jeg dratt bakover ville jeg bare tenkt "å, så mye bedre ting er i framtida :/". Hadde venta en tid til jeg ble litt gammel, og så dra 100 - 600 år fram.

hvordan kan du vite at du ikke bare hadde sluttet å eksistere i løpet av den tiden? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...