L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Ville vel solgt alt jeg eier og har av eiendeler bortsett fra eiendom. Satt dette på langtidssparing og flydd 1000 år inn i fremtiden. Blir litt som FRY i FUTURAMA, dog hadde ikke jeg sløst bort alt på Sardiner. Fortiden er history, fremtiden: here I come Og når du kom fram så hadde du bare råd til en bugg pga inflasjonen? Eller penger, slik vi kjenner det, ikke eksisterte lenger pga av en atomkrig? Endret 20. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg ville reist tilbake til fredag og levert inn en lotto-kupong med tallene: 6,8,11,21,25,27,30! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Hvis jeg hadde dratt tilbake i tid så hadde jeg nok dratt tilbake til 80-tallet for å få med meg en GNR konsert eller.no og så for å med meg andre konserter jeg hadde gått glipp av. MEN...hvis du drar tilbake i tid, da ville du kanskje endt opp med at du ville ha møtt deg selv, og din familie på nytt og de ville ikke ant hvem du er en gang.. Å skrive ned lotto-rekkene...tja...kanskje, hvis du drar tilbake så kan det hende at du forrandrer et eller annet slik at det kanskje ikke skjer og at de tallene ikke kommer i det hele tatt...det er ikke sikkert at de samme tallene vil dukke opp på lotto-rekka i det hele tatt...Hvem vet om det samme som har skjedd pr dags dato vil skje igjen? Nei, jeg hadde nok forblitt her jeg er egentlig.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg ville reist tilbake i tid, og kjøpt en hel haug med web-domener. og så kunne jeg ha solgt dem i år 2004. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ville dratt 15 minutter fram i tid for da er pizzaen ferdig... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 1100 år tilbake, ta med diverse greier, bli gud. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hva er det å finne på i år 900 a? Ikke noe forum.gamer.no. Endret 20. desember 2004 av Laman Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Rawr. Vente 1 år, skrive ned alle lottorekkene frem til da og så reise 1 år bakover. Tror jeg ville ha gått for det samme. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvis jeg måtte reise så tror jeg at jeg ville dratt til bake til 60-70 tallet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Rawr. Vente 1 år, skrive ned alle lottorekkene frem til da og så reise 1 år bakover. Hvis du reiser tilbake, så havner du FØR i tid enn da du har skrevet ned rekkene,ergo ville du bare sløst ett år av livet ditt som du måtte gjenoppleve. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Sett Pink Floyd i Pompeii Word! Har DVD-en og den er det kos å sette seg ned å se på Kanskje jeg heller ville dratt til starten av 60-tallet og fått med meg diverse konserter med f.eks Led Zeppelin og Pink Floyd. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Reist 2-3 år tilbake i tid, og gjort om på diverse dumme ting, som gjorde at jeg mista ei jente som jeg ennå ikke er helt over... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) ville dratt tilbake ca 45 minutter så ikke pizzaen blir brent Endret 20. desember 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Jeg hadde reist tilbake i tid med masse fancy inventions, latet som jeg hadde funnet de opp, tjent meg rik og samtidig invester i diverse Microsoft/Apple selskap sånn at ungene mine har penger å sløse. Endret 20. desember 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 På det nåværende tidspunktet ? Nei Men kanskje i framtiden når jeg snart skal dø uansett. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er såpass nyskjerrig at jeg hadde dratt framover i tid. Hadde jeg dratt bakover ville jeg bare tenkt "å, så mye bedre ting er i framtida :/". Hadde venta en tid til jeg ble litt gammel, og så dra 100 - 600 år fram. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Reist fram til over jul så slipper jeg å stresse med julegaver :/ Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Reist fram til over jul så slipper jeg å stresse med julegaver :/ Men da ville det blitt en jævlig stressende julaften Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Enveis tidsreise...ville du ha gjort det? Nei. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er såpass nyskjerrig at jeg hadde dratt framover i tid. Hadde jeg dratt bakover ville jeg bare tenkt "å, så mye bedre ting er i framtida :/". Hadde venta en tid til jeg ble litt gammel, og så dra 100 - 600 år fram. hvordan kan du vite at du ikke bare hadde sluttet å eksistere i løpet av den tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå