b-real Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Si at jeg fant opp en maskin som gjorde det mulig å reise fram eller tilbake i tid, men bare en gang, ville du ha gjort det, og til hvilken tid ville du ha dratt? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Sett Pink Floyd i Pompeii Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Fancy. Whatever haddis said. Endret 20. desember 2004 av rlz Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 og til hvilken tid ville du ha dratt? Puh, jeg ville resit tilbake til Adam og Eva.... Da kan jeg løpe naken rundt i skogen Og ikke minst ta seg en runde med Eva Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Og ikke minst ta seg en runde med Eva *sladre til damen til* On topic: Nei, jeg vil helst bli hvor jeg er nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hmm... hadde vel reist tilbake til slutten av 1800-tallet og kjøpt opp MASSE eiendommer i beverly hills! Sleip? Jeg? neida... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg ville reist tilbake og stoppet utvikling av skitten teknologi, så etterkommerene våre skal ha det godt Jula gjør noe med oss alle Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hmm... hadde vel reist tilbake til slutten av 1800-tallet og kjøpt opp MASSE eiendommer i beverly hills! Sleip? Jeg? neida... Hva er poenget med det? Du kan ikke reise tilbake og få noe nytte ut av det uansett. Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 tror ikke jeg hadde tatt sjansen, har det egentlig ganske bra nå. hvem vet hva man finner fremover i tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva med å dra tilbake til ww2 og gi hitler en kopi av krigshistorien mot en godt betalt stilling? Nei, off den var slem! skamme seg!!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Reist til onsdag klokken 12 og sjekka hvilken oppgave som kommer på eksamen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 DERE KAN BARE REISE EN VEI!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hmm... hadde vel reist tilbake til slutten av 1800-tallet og kjøpt opp MASSE eiendommer i beverly hills! Sleip? Jeg? neida... Hva er poenget med det? Du kan ikke reise tilbake og få noe nytte ut av det uansett. Jeg hadde jo fått nytte av det på 1920 tallet når ting begynte å ta av i hollywood da... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Reist til onsdag klokken 12 og sjekka hvilken oppgave som kommer på eksamen. Men hva så? du kunne jo ikke reist tilbake... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Oh. Tenkte det var en engangs-tur-retur-billett.. Uansett, kunne like gjerne reist dit, da hadde det vært juleferie.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 med en liten omtanke så kunne jeg gjerne flyttet meg litt tilbake og kjøpt meg inn i microsoft. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Klart jeg ville gjort det. Jeg ville reist en uke tilbake i tid med assorterte lotto-rekker når 30 millioner-gevinstene dukker opp. Så ville jeg investert i boligmarkedet og vært økonomisk sikret for resten av mitt og mine etterkommeres liv. Også kunne jeg friket ut alle kundene og sagt at "Hmm.. du skal ha en... navlepiercing!", og så hadde de gispet og blitt full av imponade. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Rawr. Vente 1 år, skrive ned alle lottorekkene frem til da og så reise 1 år bakover. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ville vel solgt alt jeg eier og har av eiendeler bortsett fra eiendom. Satt dette på langtidssparing og flydd 1000 år inn i fremtiden. Blir litt som FRY i FUTURAMA, dog hadde ikke jeg sløst bort alt på Sardiner. Fortiden er history, fremtiden: here I come Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det med microsoft hørtes ut som en "sunn invistering"... Kanskje jeg skulle tatt MS, INTEL, APLE og et par andre på begynnelsen av 80 tallet? og tatt med meg oversikt over ALLE lottorekkene siden lottos begynnelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå