krister461 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Om noen ønsker å premiere meg så er det bare å sende en julegave ellerno! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hehe, du har brukt ca 2 år og et halvt år på det Jeg greide det på noen måneder Men uannsett gratulerer! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Så spørs det hvor bra innlegg man har skrevet hvis man får utrolig mange på kort tid! Uansett, gratulerer krister461! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Hehe...takk for den! Kvalitet foran kvantitet! Neida, seriøst, jeg har bare vært aktiv i visse perioder...det startet når jeg skulle kjøpe meg lappis for snart tre år siden...så forsvant jeg litt og ble aktiv en periode hver gang jeg skulle hjelpe bekjente med å kjøpe en maskin! I sommer hjalp jeg en kompis med ny maskin og siden har jeg hengt her for å sikle etter utstyr til en eventuel ny egen maskin.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Omgåelse av tre ords-regelen (det er en grunn til at den er der) straffes med stenging av tråd. Det er da ikke SÅ vanskelig å finne på en beskrivende emnetittel på minst tre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg